enden Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Vil et wildcard SSL-sertifikat fungere for flere nivåer av subdomener, eller bare det første? Altså, vil *.domene.no fungere for nivå2.nivå1.domene.no, eller begrenser det seg til nivå1.domene.no? Endret 18. september 2010 av enden trykkleif Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Såvidt jeg vet, går det fint. * betyr jo "alt" Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg har wildcard sertifikat fra DigiCert. Så jeg testet nå. Jeg fikk dessverre sertifikatwarning både i IE9 beta og chrome. Så det er nok mulig det kommer ann på hvilken CA du bruker. Endret 21. september 2010 av arnizzz Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 The exact rules for when a wild card will match are specified in RFC 1034, but the rules are neither intuitive nor clearly specified. This has resulted in incompatible implementations and unexpected results when they are used. wikilink: http://en.wikipedia.org/wiki/Wildcard_DNS_record Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå