Gå til innhold

Telenor, krever betaling for avbestilt abonnement


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en stund siden bestilte jeg ny telefon m/abonnement hos Telenors nettbutikk. Da telefonen jeg ville ha ikke kom inn på lager, avbestilte jeg alt. Sendte mail til Telenor og fikk svar på at alt var avbestilt.

 

Likevel dumper det ned nytt SIM-kort fra Telenor i postkassen noen dager senere. Igjen kontakter jeg Telenor og sier at dette har jeg avbestilt. De sier jeg bare skal ignorere det nye SIM-kortet, da det hadde vært noe kluss med avbestillingen.

 

Neste dag funker det verken å sende/motta SMSer med min telefon. Kan heller ikke motta samtaler. Jeg ringer først Tele2, operatøren jeg har, og de sier at nummeret mitt nå står hos Telenor. Ringer så Telenor og spør hva som foregår. De gir meg det døve øret, og sier jeg må ta det opp med Tele2. Tele2 fikser så saken 2 dager etterpå. Nummeret mitt står igjen med de som operatør, og jeg regner med at saken er ute av verden.

 

Den gang ei. Rett før helgen kom det et nytt brev fra Telenor. Denne gang en faktura på oppsigelse av bindingsavtale. Har de virkelig rett til dette? Jeg hadde jo avbestilt i GOD tid innenfor angrefristen. Noen som kan hjelpe meg her? Føler meg ganske sikker på at dette er en feil fra Telenor, og at jeg igjen må ringe de, stå i 30 minutters telefonkø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...