Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rask spørsmål angående en jente jeg er keen på.

Gjest Jonas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jo det for faen! Les hva du selv skriver, jeg skal ha tak i hu på MOBIL. Som jeg kan få, som jeg da skal bruke til å sende en melding med til henne. (...)

Edit: Så nå at forrige innlegg var dårlig skrevet, og lett for å misforståes.

Endret av Jompio
Lenke til kommentar

Hvis en som liker deg kysser deg uventet. Altså, man forstår hva som skjer 5 sekunder før. Ja, da kan det vare kortere hvis jenta ikke har samme interresse for deg som du er intr. i hun.

Men jeg orker seriøst ikke å vente lenger. Troll?

Se til å spørre.

Spør ordrett dette her:

''Hei, vil du være med å finne på noe en dag?''

''Ja.''

''Høres Kino greit ut?''

''Ja''

''Er det noe nummer jeg kan nå deg på?''

(Å spørre slik hvis du ikke vet nummeret hennes, så er det bedre enn den klassiske masete, desperate og forferdelige tabbeveien med; Hva er nummeret ditt, da?''.

Men Wendelinho da!

Snakker du om troll?

Og hvor har du fått denne kunnskapen fra? :hmm:

on topic:

Jeg tror jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen.

Kino er ikke en bra "førstedate". du får ikke noe igjen av den, bortsett fra nærhet, som du like godt kunne fått et annet sted. Ingen intimitet, ingen avskjerming, ingen informativ samtale fra begge parter.

Hvis det er film du er ståka på anbefaler jeg mye heller å "se en film hos meg" eller noe..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Film hjemme som førstedate med en du ikke kjenner kan være litt kleint? Kino kan være en kjempefin førstedate, men da bør man helst gjøre noe annet etterpå.

Har hatt to førstedates i mitt liv, som trygt kan betegnes som dates. Begge var kino først og så spise ute og traske rundt og prate ute etterpå, og begge var kjempefine. :!:

Lenke til kommentar

Film hjemme som førstedate med en du ikke kjenner kan være litt kleint? Kino kan være en kjempefin førstedate, men da bør man helst gjøre noe annet etterpå.

Har hatt to førstedates i mitt liv, som trygt kan betegnes som dates. Begge var kino først og så spise ute og traske rundt og prate ute etterpå, og begge var kjempefine. :!:

Begynner jo å kjenne henne litt nå da! Men det var det jeg tenkte, vanlig kino først. Også går vi og spiser og preiker etterpå :)
Lenke til kommentar
Gjest Wendelinho

Noe offentlig bør gjøres først.

Og nå gjør du trådens råd til handling.

Neste gang du skriver her, så skal det være en oppdatering på hvordan daten var.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

herregud for noe tull og tøys.

har lest gjennom alle postene, og satan å innstillingen plutselig ble annerledes.

La meg si det sånn, den innstillingen du har nå vil bare ødelegge dette for deg. I fucking know, fordi jeg gjorde noe lignende.

Get ur ass up and do something about it. Seriously. The thing is, you overthink it. The first 2 pages are as if your both are in love with each other, but because of some stranger says that ur no more than just a friend u freak out. Ur attitude is suddenly so negative, nervous, so destructive.

Heart and her name in it, is a FUCKING SIGN. How can you not see that? Its obviously this girl likes to tease, AND your one she wants attention from, clearly. BUT because of your insecurity (of wihch i have noticed alot of from ur posts) nothing happens.

YOU ARE FUCKING THIS UP!!! Girls are not easy.

Start with not overthinking any situation with her. Ofc its easier said that done, but still try. Dont go thinking "ok, ima try avoid her and see what she does". Thats just pathetic, and a person can easily spot this with out knowing what it is exactly. Its negative.

Anyways, you should defffff do something. cause i am telling m8, this girl from what uve told us so far, likes you.

Please, for your sake, man up. =)

Skrev dette på engelsk pga min dårlige norsk. Er en student i tromsø per dags dato, psykologi, det norske språket tar sin tid. =)

Takk for meg og lykke til. Bill-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...