Jompio Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Om du prøver deg og likevel blir avslått har du i alle fall prøvd? Er ikke sikkert hun vil ha noe bedre forhold til deg enn dere allerede har. Som du sier; det vil alltid være fler fisk i havet. Hehe, joda. Men hun går jo i klassen min. Skal jeg bare spørre henne på skolen på 2-mannshånd da? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 2-mannshånd blir nok det beste. Om ikke risikerer du å få meg fler på denne kinoen enn du hadde ønsket... Og det hadde jo blitt litt fail mtp. daten. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Totally true. Og det blir kanskje litt lettere å få et ja på denne måten. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 I verdnen til en pua så har man det som kalles Kino, Kino er et begrep for fysisk kontakt. Jo mere kino jo mindre sjans er det for at du havner i vennesonen. Ta på henne og hun vil ikke se på deg som en venn. Simple as that Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 I verdnen til en pua så har man det som kalles Kino, Kino er et begrep for fysisk kontakt. Jo mere kino jo mindre sjans er det for at du havner i vennesonen. Ta på henne og hun vil ikke se på deg som en venn. Simple as that Jepp, dette vet jeg. Jeg prøver så godt jeg klarer liksom Lenke til kommentar
iKent Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Kino er flott:P Prøv å kom litt borti hun osv, se om det er noen reaksjon tilbake, tar hun hånda di eller du hennes uten at hun tar den vekk så er det bare å kjøre på Edit: Tar du henne med på en skummel film vil du mest sannsynlig få en hånd å holde i:P Er en vinner på min front i allefall, scora 2 av exene mine på den måten:P Endret 28. september 2010 av iKent Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Noe mere som har hendt siden sist? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Noe mere som har hendt siden sist? Nei, det er det ikke. Har ikke spurt om Kino i hvertfall.. Men vi gikk en fjelltur sammen (eller klassen, men var bare noen som kunne). Der vi hadde en flørtete tone, og snakket om alt mulig rart som dukket opp. Følte det var en gnist der og da, det går veldig frem og tilbake føler jeg. Noen dager er hun intressert, andre dager mindre. Hun liker å snakke med meg, men tror ikke hun er så interessert som å bli damen min. Skjønner meg ikke på dette her jeg. Vi satt forresten og tegnet hverandre på hendene, hun laget er hjertet på hånden min og skrev navnet inni. (javel?) Litt mer info; Når vi sitter i timen og jeg prøver meg litt close, 30 cm fra anisktene våre, og jeg holder et stabilt fint selvsikkert smil mens jeg preiker til henne, ser hun ofte vekk. Dette skjer helst i klassen, når vi er ute å kjører så kan hun gi meg lengre øyekontakt. Jeg har også fått med meg at hun ser litt på meg, la oss si vi kjører bil, hun sitter foran. Jeg bak (en kompis som kjørte akkurat denne gangen) så så jeg i sidespielet på bilen, sa så hun på meg f. eks. Og når muligheten byr seg kommer hun bort og vil snakke, f. eks når vi var ute å gikk, eller når han som kjørte bilen den gangen stakk ut. Faen, får lyst å bare trykke leppene mine borti hennes! Får å se hva som skjer, men det kan fort bli skittent! Please, need you guys. Endret 2. oktober 2010 av Jompio Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 isoler henne bort fra alt annet, ta henne med på en tur i skogen, sett dere ned å stirr henne dypt i øynene. Når hun har hatt øyekontakt med deg i over 20 sekunder uten og ha sagt noen ting, griper du sjansen å kysser henne spontant. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 isoler henne bort fra alt annet, ta henne med på en tur i skogen, sett dere ned å stirr henne dypt i øynene. Når hun har hatt øyekontakt med deg i over 20 sekunder uten og ha sagt noen ting, griper du sjansen å kysser henne spontant. Aldri i livet skjer det at vi stirrer hverandre i øynene i 20 sekunder, men om dett er tilfelle på 2-mannshånd, skal jeg gjøre mitt beste! Takk Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje 5-10 sekunder. Uansett så tror jeg du har havnet i ''The Friend Zone''. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje 5-10 sekunder. Uansett så tror jeg du har havnet i ''The Friend Zone''. Har nok det.. Desverre ^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hvorfor den innstillingen? det er jo egentlig bare å finne ut det. som deadmau sa, få henne med på noe, bare dere 2, og finn det rette øyeblikket og gå for kysset. du kan jo ikke vite om du er i vennesonen eller ikke om du ikke ennå har fått det "bekreftet" av henne Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jo, det er jo sant det. Hadde litt i blodet når jeg skrev forrige innlegg Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Helvete, hater det at jeg ikke klarer å slippe meg like løs med henne som jeg gjør med andre venninner i klassen. Det er vel bare på grunn av manglende erfaring kanskje? Uff, love is hard. Lenke til kommentar
Gjest Wendelinho Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er fordi det er jenta du liker. Og da er du redd for å få avslag. Uansett så dytter hun deg ikke vekk hvis du er på vei til å kysse. Men hun kysser bare kortere enn planlagt, ca. fra planlangt til lang klining fra din side til en rask en på ett sekund fra henne. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Frykten for avslag er det major drawback for alle i begynnelsen. Hvis du tenker at "hey, det er faktisk ikke SÅ gale om det ikke blir noe, selvom det hadde vært artig", så blir det lettere å slippe seg løs. (ja, jeg vet det er helt umulig å tenke den tanken...) Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Frykten for avslag er det major drawback for alle i begynnelsen. Hvis du tenker at "hey, det er faktisk ikke SÅ gale om det ikke blir noe, selvom det hadde vært artig", så blir det lettere å slippe seg løs. (ja, jeg vet det er helt umulig å tenke den tanken...) Hehe, ja jeg vet. Klarer faktisk å tenke litt sånn. Noen ganger klarer jeg det jo.. "Det er fordi det er jenta du liker. Og da er du redd for å få avslag. Uansett så dytter hun deg ikke vekk hvis du er på vei til å kysse. Men hun kysser bare kortere enn planlagt, ca. fra planlangt til lang klining fra din side til en rask en på ett sekund fra henne." hva mener du ? Det er jo ikke planlagt på hennes side uansett? Beklager vist jeg er litt treig her, orker ikke å gruble sånn ^^ Lenke til kommentar
Gjest Wendelinho Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvis en som liker deg kysser deg uventet. Altså, man forstår hva som skjer 5 sekunder før. Ja, da kan det vare kortere hvis jenta ikke har samme interresse for deg som du er intr. i hun. Men jeg orker seriøst ikke å vente lenger. Troll? Se til å spørre. Spør ordrett dette her: ''Hei, vil du være med å finne på noe en dag?'' ''Ja.'' ''Høres Kino greit ut?'' ''Ja'' ''Er det noe nummer jeg kan nå deg på?'' (Å spørre slik hvis du ikke vet nummeret hennes, så er det bedre enn den klassiske masete, desperate og forferdelige tabbeveien med; Hva er nummeret ditt, da?''. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha, troll hahahha. Jeg forstår, jeg har bare tatt det med ro, skal få fingeren ut nå og spørre. Jeg har ikke mobil, mistet min. Så det får bare være. Igjen, takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå