Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rask spørsmål angående en jente jeg er keen på.


Gjest Jonas

Anbefalte innlegg

Ta deg ihvertfall liiitt rolig på drekkinga, det kan fort ende i fiasko hvis det går overbord... Prøv å hold deg på samme nivå som henne, og skru sjarmen på fullt :)

 

Lykke til :)

 

Kjipt hvis hun drikker seg sørpa dritings da. Med henhold til å holde seg på samme nivå som henne.

Har møtt henne på fylla før, tror hun er ganske flink å beregne :p Men hun hadde jo en syk story fra forrige helg også :p Så er ikke helt sikker enda.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg ihvertfall liiitt rolig på drekkinga, det kan fort ende i fiasko hvis det går overbord... Prøv å hold deg på samme nivå som henne, og skru sjarmen på fullt :)

 

Lykke til :)

 

Kjipt hvis hun drikker seg sørpa dritings da. Med henhold til å holde seg på samme nivå som henne.

 

Hvis hun blir sørpe dritings kan TS fortsatt være kveldens helt, hvis TS blir sørpe og spyr utover hele festen er det GAME OVER.

 

TS kommer nok fortsatt til å like jenta dersom hun har en "dårlig" kveld, men jeg er usikker på om dette gjelder andre veien. Ikke fordi TS nødvendigvis driter seg ut, men fordi jenter er sånn :(

Lenke til kommentar

Vel, som sakt før her i tråden: IKKE drikk for mye. Sett mange som drikker for mye fordi de blir nervøse. Går aldri bra. Det at hun ser på deg men ikke går direkte bort å snakker med deg er mest sannsynlig "playing hard to get" opplegg. Hun vil at du skal vise selvtilitt nok til å gå å prate til henne mens vennene hennes er rundt henne, ikke bare når hun er alene. Klarer du den, + sjarmen på 1000, litt fint kledd(ikke møt opp i joggebukse og hettegenser, gjerne en fin olabukse og en funny tshirt med dressjakke over/funny tshirt med en ukneppa skjorte over pleier å gjøre seg godt), så tenker jeg du kan dra den i land ;D

Lenke til kommentar

Vel, som sakt før her i tråden: IKKE drikk for mye. Sett mange som drikker for mye fordi de blir nervøse. Går aldri bra. Det at hun ser på deg men ikke går direkte bort å snakker med deg er mest sannsynlig "playing hard to get" opplegg. Hun vil at du skal vise selvtilitt nok til å gå å prate til henne mens vennene hennes er rundt henne, ikke bare når hun er alene. Klarer du den, + sjarmen på 1000, litt fint kledd(ikke møt opp i joggebukse og hettegenser, gjerne en fin olabukse og en funny tshirt med dressjakke over/funny tshirt med en ukneppa skjorte over pleier å gjøre seg godt), så tenker jeg du kan dra den i land ;D

Nå er det ikke sånn lengre, hun kommer nå bort til meg. Sitter seg oppå pulten min, og begynner å snakke. (FYY så hun smiler, digger det!) Skulle også hjelpe henne med en oppgave, og når hun ikke fikk oppmerksomheten min (jeg snakket med noen andre/ville tease henne litt) så tok hun meg på låret/poket meg. Jeg gjorde også noe sånt tilbake litt seinere.

 

Jeg pleier på fest å stille i shox (du vet sikkert hva det er) + en fin dongeribukse samt skjorte. Da har jeg ofte en singlet under (hender jeg tar av meg skjorta og flekser! :p) Men det er bare for å ha det morsomt (trener liksom, så jentene pleier å gi meg noen ekstra loocks). Men det gjelder bare å treffe the right time som har blitt sagt her, make et move som går dønn inn på henne. Please GOD =)

Endret av Jompio
Lenke til kommentar

Haha :D Jeg også gliser når jeg får kommentarer :)

 

I treningsrommet idag, var det close connection så å si hele tiden, "hun skulle ha hjelp til alle mulige øvelser og jeg måtte vise henne hvordan apperatene fungerte etc" og ja, jeg tror faktisk hun begynner å digge meg litt nå ^^ Hehe

 

Update vil komme! :)

Lenke til kommentar

Sånn, når har jeg kommet hjem fra festen. Det gikk ikke perfekt, bestevenninna ble ALT for full og lå i buskene så å si heele kvelden, så de gikk etter 2 timer.. (hun jeg liker og venninnna) Men en venninne av meg spurte dama jeg liker om hun hadde følelser for meg, men hun så på oss bare som venner (dumt nok) men jeg har mistet litt gnisten jeg også, ellers ble det litt kyssing og klemming. Men litt kjedelig siden de to deiligste måtte gå etter 2 timer. Jaja, de finnes mer fisk i havet? Det er vel over og ut for meg ang. denne jenta? Vet ikke riktig jeg, hun virker jo litt keen enda, men jeg vet ikke..

 

Hilsen en gutt med litt høy promille som er litt usikker på hva som skjer! =) Fuck that, skal alltid få tak i en ny fisk!

 

- Jonas

Lenke til kommentar

Antar du sikter til hun du snakker om når du snakker om kyssing osv :p? I så fall må det da fortsatt være en gnist der?

 

Men ja, stemmer som du sier. Er definitivt flere fisk i havet. :yes:

Ja, det gjør jeg. Hehe.. Men tror ikke det var noe klining akkurat. Eller det var det ikke. Men er det mulighet for meg å øke denne gnisten? Er det noe jeg kan gjøre? Vise at jeg er mer interessert på skolen eller lignende? Eller skal jeg bare la saken ligge dø?
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

selv om hun sa det til vennen din, trenger det ikke bety at det er sant.

Hvis en random person spør meg om noe sånt(som er personlig) så tenker jeg antagelig wtf har ikke du noe med, å gir det svaret som er mest lettvint.

Lenke til kommentar

selv om hun sa det til vennen din, trenger det ikke bety at det er sant.

Hvis en random person spør meg om noe sånt(som er personlig) så tenker jeg antagelig wtf har ikke du noe med, å gir det svaret som er mest lettvint.

Pelle politibil, jeg vil ikke kalle det å rote akkurat. Og ja jeg tenkte også at det trenger ikke å være riktig svar hun gir når en random jente spør henne. Men hun som ble så dødsdårlig, lå i buskene i 4 timer. Og for å "passe" på hun satt hun venninna mi, sammen med jenta jeg likte å prata hele kvelden og.

 

Hun er ikke veldig ivrig på msn lengre heller, jeg som ofte må ta kontakten for å si hei. Men etter det så prøver hun å "gi litt gass". Jeg dret meg også litt ut igår da jeg spydde en del, men jeg var jo ellers fin i formen. Haha fylla har skylda =)

Lenke til kommentar

Du har to valg. Bestem deg for en du tror kan passe på forhånd, eller så spiller du tøffel og lar henne velge. Dog om du går for tøffelalternativet, vil dette stemple deg for resten av livet :whistle:

 

Ang. film har jeg ingen anelse. Så Toy Story 3 her om dagen, og den var awesome. Ikke akkurat så romantisk da men...

Hah, tøffel? Hhaha, hva mener du her? Det vil stemple meg for resten av livet? ^^ Hva kan skje liksom? Toy story 3 hmm. Får se litt på menyen først ;)
Lenke til kommentar

En gang tøffel, alltid tøffel. Du kommer ende opp med at dama de forventer at du gjør alt, og hun vil omsider bli en selvopptatt og arrogant tulling, mens du aldri får gjort det du vil.

 

Så klart, alt er relativt; er bare ikke så glad i tøffler :ph34r:

Jeg forstår, jeg forstår. MEn hva om hun blir med på kino (som en venn) også blir det ikke noe mer alikevel. Jeg er svært redd for at det er det som vil skje. Og prøver jeg meg blir jeg helt sikkert rejeckta.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...