Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rask spørsmål angående en jente jeg er keen på.


Gjest Jonas

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har blitt godt kjent med en jente i klassen nå, jeg tror ikke hun er like interessert i meg som jeg er i hun. Hun er litt vanskelig å forstå. Hun har kamp imorgen, kampen skal spilles ca. 30 minutter her fra hvor jeg bor. Da skal hun jenten spille mot en annen jente i klassen. Jeg har god kontakt med begge. Så sa hun jeg liker "Du må komme!"

 

Vil jeg virke litt for needy om jeg faktisk kjører hele veien for å se kampen? Jeg er veldig usikker her. Jeg har ikke fortalt at jeg liker henne, bare litt berøring. Men jeg er ikke veldig dreven på akkurat det.

 

Hva bør jeg gjøre?

 

- Jompio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Du kan ikke tape noe på å se den?

Du får se henne = +

Hun ser deg og hun vil at du skal komme = +

Hun vil vise hvor flink hun er = +

Osv osv osv. lite minuser her!

 

ingenting å duse på. Jeg hadde dratt med en gang. Kanskje kjører dere sammen tilbake for alt jeg vet. Neei. kjør på, mann!! :thumbup:

Endret av feggy
Lenke til kommentar

Iom. at du hun ber deg om å komme så er saken biff. Ellers er jeg enig i at det kunne vært smårart, men her har hun tross alt "invitert" deg. Hvis hun prøver å gjøre opp grunner til hvorfor du kom, så kommer hun ikke lenger til enn at hun faktisk inviterte deg ; )

Jepp, hun har mast veldig nå på at jeg må komme ;) Takk takk :D
Lenke til kommentar

Og hvordan gikk det?

Nåja, gikk jo ikke supert. Hun var mer opptatt med vennine sine.. Men siden hun bor sånn 10 minutter lengre vekke enn jeg bor tenkte hun sikkert at hun like gjerne kunne sitte på med venninne sine hjem igjen også, hun er litt beskjeden på akkurat det. Og jeg tenkte jo ikke på å spørre! (WTF liksom) Men jeg fikk jo snakket en 4 minutter med henne, og hun ga meg ganske mange blikk i løpet av kampen og smilte..

 

Alt i alt litt missfornøyd her..

Lenke til kommentar

Drømmescenario!

 

Nå er det bare viktig å ikke gjøre noe dumt. Alt annet enn dumt er bra. Ikke vær for pågående på festen, ikke vær for lite pågående. Kjenn på stemningen og skyt når tidspunktet er inne. Det vet bare du, for det vil være et tidspunkt der det vil falle det naturlig for deg og henne å eskalere det videre. Om det er når dere tilfeldigvis møtes på kjøkkenet, i dokø eller utenfor, who knows - it's all about catching the vibe og der finnes det ikke en bok eller tips i helvete som kan hjelpe deg.

 

Faen, skulle ønske jeg kunne spille det her ut for deg, det her er sykt spennende på dine vegne. Som tatt rett ut av en dårlig American Pie-film det her. Dama man har hatt et godt øye til skal ha fest og man er selvsagt invitert. Play it out.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Sykt digg å høre, jeg skal på vorsespiel med henne også. Men jeg bør kanskje ikke drikke alt for mye her, så jeg klarer å holde meg godt i skinnet, (med super selvtilitt) etter jeg har drukket er jeg kongen i midt eget hode. Bare kom med innspill folks, jeg LIKER det jeg hører!

 

Edit: Er en annen klasse vennine som har festen, ikke damen selv :)

Endret av Jompio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta deg ihvertfall liiitt rolig på drekkinga, det kan fort ende i fiasko hvis det går overbord... Prøv å hold deg på samme nivå som henne, og skru sjarmen på fullt :)

 

Lykke til :)

Faen, jeg tror faktisk jeg klarer å dra dette i land. Da jeg har fått en MYE bedre selvtilitt sammen med jenter. Hang forresten sammen 4 timer med exen min idag + at jeg møtte på 3 av venninne hennes, hvor jeg ikke satt utenfor men var fullt med i gamet og fortalte morsomme historier. (vet dette virker veldig teit å si)

 

Så, ja. Da bare opptrer jeg like kosen som ellers disse dagene før festen (gym imorgen btw, der jeg liker berøring :p) også drar vi den i land til helgen. Oppdatering vil komme! Men bare fortsett å kom med tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...