Gå til innhold

Facebook problem.

drift_boy

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem med profilen min , jeg har addet så mange personer men tallet på profilen min blir aldri mer , for eks , i dag har jeg 830 venner , imorgen har jeg 870,

Det stiger aldri til 900 uansett hvor mange jeg adder og uansett om jeg ikke adder noen så stiger vennetallet opp og ned hele tiden nesten hver dag men det krysser aldri 900.....skjønner ikke hva problemet er..

Noen som vet så hjelp.

Endret av drift_boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har et problem med profilen min , jeg har addet så mange personer men tallet på profilen min blir aldri mer , for eks , i dag har jeg 830 venner , imorgen har jeg 870,

Det stiger aldri til 900 uansett hvor mange jeg adder og uansett om jeg ikke adder noen så stiger vennetallet opp og ned hele tiden nesten hver dag men det krysser aldri 900.....skjønner ikke hva problemet er..

Noen som vet så hjelp.

Først og fremst... fullstendig feil kategori å poste i.

Jeg tipper det er så enkelt at det er en del som fjerner deg som venn. Når du har over 800 "venner" vil jeg tro at 90% av de ikke har snøring på hvem du er, og som derfor fjerner deg.

Hvorfor er det så viktig for deg (og andre) å ha så mange "venner" på facebook uansett? I don't get it.

Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg snakker om ''å ha mest mulig venner''

Og jeg er sikker på at folk ikke sletter meg , hvis det går en dag så legger jeg ikke til noen som helst så er det for eks 844 venner også etter 2-3 timer så er det 877venner uten at jeg legger til noen.

så det går opp og ned hele tiden.

Lenke til kommentar

Har det noe å si da? Hvis de har confirmet venneforespørselen og begge har fått notification om at dere er venner er det vel ikke noe poeng å bry seg om hvor mange venner det vises. Med mindre såklart du har en konkurranse med en venn da. Da blir det bare latterlig...

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra 110 til 109 til 110 uten at jeg hadde gjort noe. Tror den venneteller kan være litt ustabil til tider. Er sikkert en bug hos Facebook som irriterer noen, mens andre irriterer seg ikke over det.

Ja men din er jo bare 1 person , mens min hopper 20-40-50 personer om gangen....

Og jeg sier det for siste gang det er ikke random folk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...