complete Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i flytende magnesium i Trondheim? På forhånd takk!=) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Kjøpe min på ute.no - 119kr + 25 kr i frakt tror jeg Addressen dems er Ute På Tur AS, Pb. 4071 Bakklandet, 7454 Trondheim . Du kan jo sjekke om det er en butikk eller noe Funker fett :-) Endret 18. september 2010 av Knife Lenke til kommentar
complete Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Kjøpe min på ute.no - 119kr + 25 kr i frakt tror jeg Addressen dems er Ute På Tur AS, Pb. 4071 Bakklandet, 7454 Trondheim . Du kan jo sjekke om det er en butikk eller noe Funker fett :-) Takk for raskt svar! ER det "Edelweiss Liquid Chalk 250ml" du tenker på? Jeg skal bruke det for å styrke grepet mitt i markløft, hvordan tror du det vil funke til denne typen bruk? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kjøpe min på ute.no - 119kr + 25 kr i frakt tror jeg Addressen dems er Ute På Tur AS, Pb. 4071 Bakklandet, 7454 Trondheim . Du kan jo sjekke om det er en butikk eller noe Funker fett :-) Takk for raskt svar! ER det "Edelweiss Liquid Chalk 250ml" du tenker på? Jeg skal bruke det for å styrke grepet mitt i markløft, hvordan tror du det vil funke til denne typen bruk? Jeg er helt klar over hva du skal bruke det til, eller hadde du ikke postet det under styrketrening dellen. Og ja, det funker konge, bruker det selv. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ute.no er i Kjøpsmannsgata, like ved Gamle Bybro. Har tenkt å ta meg en tur selv dit snart for å finne ut hva de har av kalk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Som A-Jay sier ligger de like ved gamle bybroen. Så butikken på vei til kinoen i går. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Noen som vet hvor furtne terningssentrene blir ved bruk av slikt? Jeg har hørt at de ikke liker bruk av kritt/kalk på sentrene. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bruker selv flytende kalk som er på tube, fordelen med det istedet for kalkstein, er at det ikke legger igjen masse støv og dritt på stanga du bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå