Negil^ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Bestilte Bumper fra BumperCase appen på Iphone 4 slutten av August, men har fortsatt ikke fått bumperen. Er det flere som ikke har fått den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Bestilte min 23. August, og har heller ikke fått min... Bestilte ikke bumper men case; Griffin Reveal Etch. Apple skal visstnok ha sendt denne 11. sept. og den skal etter planen være hos meg 4 oktober, så det blir spennende å se om det skjer noe snart! Lenke til kommentar
belenix Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bestilte Bumper fra BumperCase appen på Iphone 4 slutten av August, men har fortsatt ikke fått bumperen. Er det flere som ikke har fått den? Vi er nok mange som venter på den. Du fikk jo en e-post fra Apple med forventet levering, her et klipp fra den jeg fikk: How long will my order take? We estimate your order to be shipped by 23 Sep, 2010. We estimate your order will be delivered by post to your shipping address on or before 30 Sep, 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå