Baranladion Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er ikke veldig lenge sia Martin ble dømt nord og ned med sine mange hatter. Jeg mener å huske at han alltid har hatt en visjon om å gjøre vålenga til ett spillende lag og ett lag som gjør success. Hvorfor er det nå så stille? Burde ikke Martin allerede vært genierklært? Mannen har sørget for å få en (slags) middelhavsfarer til å bli ett lag som leverer en ny type fotball sett i lys av den norske tippeligaen, og det med bravør. Jeg har alltid hatt tro på Martin og konseptet om kontinuitet, og det ser ut som det endelig bærer frukter. Uansett så spiller vålenga FOTBALL som aldri før, og unge spillere står frem, samtidig som vi har massevis av yngre talenter på vei frem. Jeg spår fremtiden som veldig lys og jeg håper vi klarer å bygge videre på årets sesong. Da kan det bli veldig bra! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Skal mer enn noen ukers god fotball til for å få støtte av norsk presse. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er ikke veldig lenge sia Martin ble dømt nord og ned med sine mange hatter. Du så jo hvordan det gikk da. De har helt klart tjent på at Martin har innsett at han var en idiot og gått til det å ha bare en rolle i klubben. Jeg, som RKB-fan, synes det er bra at Vålerengen får til noe. De skal være et av e 4 store i norsk fotball. Er uansett ingen vits i å genierklære han før Enga har vært med å kjempet om medalje neste år. Da har han gjort noe bra, selv om han er en fjott. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har alltid hatt tro på Martin Det har jeg også, og det har jeg sagt her på diskusjon.no ved flere anledninger. Det at han ikke får "hyllest" av norsk media er ikke så rart, de er jo mest opptatt av ting som går dårlig. Martin får hvert fall beskjed hver kamp at folk setter pris på hva han har gjort får klubben Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg var nok en av de som skrek høyest om hodet til Martin på et fat. Jeg angrer ikke på det. Som supportere skal vi være krevende og uansett hvor mye Martin har fått til nå, var fjorårssesongen langt under pari. At Martin ikke er genierklært i år er ikke sant. De som har vært på Ullevaal noen av de siste kampene må ha fått med seg at hele stadion unisont synger til hans ære. Det Martin har fått til nå er intet mindre enn fantastisk og jeg kan ikke gjøre annet enn å glede meg til neste sesong. Vi skal fortsette å utvikle vår spillende, offensive stil fra første spark på ballen neste år. Sølv i år, gull neste. Akkurat som i 04/05. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er ikke veldig lenge sia Martin ble dømt nord og ned med sine mange hatter. De som kritiserte ham for å ha for mange hatter sier vel: "Hva var det vi sa!" Nå som Martin har fått færre hatter går alt mye bedre. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Martin gikk ut med rimelig store ambisjoner i 2007, ved å si at vi skulle være Norges beste laqg i 2010 og best i Norden i 2012. Var helt fiasko å ha 8 forskjellige trenere, dessuten var han en katastrofe som spiller. Bare se når han spilte midtstopper i fjor. Martin skal ha en god del av æren av å la unggutta slippe til. Spørsmålet er bare om han hadde gjort det samme, om det hadde vært økonomi til å kjøpe "stjerner". Eller hadde han satset på de yngre. Det spørs neste år om Enga kan være stabile hele året og være med å kjempe om gullet slik Martin har antydet Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Det blir veldig spekulativt, men det skal jo sies at Fellah og Singh var spådd en lys fremtid allerede da, og vi skal være sjeleglad for at klubben ikke var veldig ressurssterk i 2007. Vålenge trengte en revolusjon i spillestilen, det har vært rimelig bedrøvelig i mange år, og endelig er vi på riktig vei, spørru meg. Om dette er takket være unge spillere eller manageren vet jeg ikke, men vi kan vel si at Martin satte dette i fokus og turte satse, selvom det ikke satt med engang. At vi har kommet dit vi er nå, ift fjorårssesongen er veldig bra, synes ikke det så altfor bra ut i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå