abraxa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bør og bør, det spørs vel hvor "gal" man er Det er spesielt på tung diasfilm som velvia jeg ser de største fordelene kontra f.eks. v700. Hvis man er veldig glad i dias så kanskje? (jeg er veldig glad i dias). På en anne side får man mye deilig fotoutstyr for 20.000! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Så en CS 9000 til salgs på foto.no her om dagen. Francis Lenke til kommentar
arthon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har en Coolscan 50V og en CanoScan 9000. Coolscan'neren slår CanoScan ned i støvlene og vel så det. Hadde jeg vært oppmerksom på at Nikon skulle slutte å lage Coolscan så hadde jeg kjøpt en ekstra i reserve. Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte en Coolscan 5000 for noen år siden som FotoVideo da solgte ut for 6000.- som var halv pris av originalen. Men den gangen trodde jeg de bare hadde salg fordi det skulle komme en ny modell. Så hvis man får tak i en pent brukt Coolscan så er den verdt pengene hvis man har tenkt å fortsette å skyte film. Ikke mye annet som kan skanne i den kvaliteten unntagen virkelig dyre proff skannere al.a. trommelskannere. Nikon har heller ikke vært villige til å oppdatere driverene for win7, men noen har laget noen løsninger for det. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ikke så værst pris; Nikon Super Coolscan 9000 ED 18000.- på fotodotten http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?utstyrtypeid=36&id=143913 $3,699.00 & $5,999.95 + frakt og moms på Amazon til sammenlikning; http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B0001DYUDE/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&redirect=true&condition=all Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Slenger meg på denne tråden jeg, hvilken er best av Canon CanoScan 9000F og Epson Scanner Perfection V500 Photo ? Skal skanne inn familiebilder som i dag finnes på "papir". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå