Insomniac Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 sin mening om diskusjonen som de ferreste bryr seg om Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 uff ja denne irriterer kraftig, kan ikke pcutstyr lage en litt finere som ikke blinker stygge farger, og bruke mer enn 1min på lage den. Vel, må si PCutstyr har fått fram poenget sitt. Du har sett reklmaen og tilbudet. Et klassisk eksempel er JYSK (gamle norsk sengetøyslager) som hadde forferdelig irriterende reklamer. Er visst en av de mer effektive reklamene som har vært. hehe jeg sa det fra første stund; jeg var SIKKER på at jysk reklamen var taktikk. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 sin mening om diskusjonen som de ferreste bryr seg om du tar feil, jeg skreiv ikke det!!! Slutt å finn på. Fantasien kan vi bruke andre steder Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 vel når du bare flekker opp det ignorante bildet der... hva skal vi liksom tro og hva mente du egentlig? (btw denial doesn't make it go away) Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 når det er ting her i livet du ikke skjønner kan du ikke bare dikte opp Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 o' du vise når det er ting i livet du vil ikke skal misforstås, må du forklare det skikkelig. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 jeg gidder ikke diskutere mer nå, kommer sikkert til å bli utestengt snart Ikke bland deg så jæveli Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ikke bland deg så jæveli :o ..... :smile: ..... ..... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ler av de siste svarene på denne tråden.. hehe.. kremt.. Må si at jeg synes at hele hw-nettverket er ganske så "reklamefritt", jeg mener som så mange andre har nevnt at hvis vi sammenligner med noen av de virkelige annonse-gigantene (host, fileplanet) så er hardware.no og søstersidene maur i forhold. Litt reklame må man nå tåle! Men det er selvfølgelig snakk om forskjellige folks meninger her og de må man respektere, uansett om DU mener noe annet. Jeg mener at Hardware.no har lite reklame og den reklamen de har er ikke det jeg vil kalle uønsket reklame. I ny og ne dukker det opp et glimrende tilbud som vi sikkert ikke hadde fått med oss hvis vi ikke hadde sett reklamen. Men en liten ting vil jeg advare dere om (hw-gutta/ (damene?)) Hvis dere begynner med pop-ups eller som noen andre har nevt lydreklamer så er jeg redd besøksantallet vil synke like fort som Usa er krigslysten! Så lenger dere holder dere unna de her to så kommer dere til å ha besøkende til dommedag. Stå på Hardware.no (og søstersider) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kan nok være sikker på at de fleste av oss hater pop ups like mye som deg. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Flere flame-poster nå, så tar jeg fram asbesthanskene og ban-lista! -moderator yummy- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Flere flame-poster nå, så tar jeg fram asbesthanskene og ban-lista! -moderator yummy- Synes det burde gjøres ganske oftere med folk som hiver ut slike flame-bilder som hetser folk. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ha litt humor da kan godt være det er barnslig, men jeg holdt på å le meg ihjel av uttrykket til han der fyren og brant etter å få brukt det. og synes det sjelden har passet som her siden crusader begynte med et så unødvendig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå