Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 I see... Da får jeg se det litt an. Det er noen timer kjøring til Sandane, men det går jo alltids om jeg ikke finner en enklere løsning. Takk så mye for hjelpen! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen som vet om veggfester som passer til Yamaha NS-333? Kan se ut som at det blir mest praktisk å henge disse på veggen. Har disse, og bestilte veggfester fra komplett. Kan finne linken senere, har ikke tid nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 I see... Da får jeg se det litt an. Det er noen timer kjøring til Sandane, men det går jo alltids om jeg ikke finner en enklere løsning. Takk så mye for hjelpen! Har ingen andre gode råd..for skal du bestille fra nettbutikker inkludert elkjop.no, så bruker de alle bring og posten til levering så og si, og der er maksgrensa for vanlig frakt 35KG. Så det kan være verdt de timene . Evt om du får butikken til å bestille inn til deg pr telefon, og så betaler du via nettbank før du henter ut. Da blir det jo bare 1 tur.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, det ser nesten ut som eneste utvei. Jeg arbeider selv på en Euronics-forretning der jeg vanligvis kunne fått fikset dette smertefritt selv, men dessverre kan ingen av leverandørene våre kan levere dem... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er ikke bare bare i lyd-verden nei, skal jeg si deg. Det bøtter over av eksklusive avtaler og enerett osv osv. Derfor høyttalere er etter min mening så dyre. Er jo først nå nylig at Elkjøp har fått mulighet til å selge Jamo og Klipsch, og det var ikke bare bare heller. Tipper audiocompagniet og co er temmelig sinna pga det der Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hehe, ja. Vi kan heller ikke ta inn det vi vil av merker, og det gjør det vanskelig å få bestilt alt man vil ha privat gjennom butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Genrelt transport tips; Jeg har benytta EEK transport flere ganger til forsendelser (tungt & stort hi-fi). Raske, hjelpsomme og greie priser. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvem benytter seg av EEK Transport, da? Jeg har aldri sett det som et fraktalternativ noen gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Æh.. folk? Ring f.eks. en butikk og de leverer til lastebilen fra EEK (som du har bedt hente hos butikken), den tøffer så hjem til deg. Det går neppe fra nettbutikker (de har jo sine sære rutiner), men jeg har gjort det fra vanlige butikker. Det spiller liten rolle for butikken om det er du eller EEK som henter. btw; Jeg kjører forresten gjennom Stryn imorra på vei hjem til Oslo, fin bygd. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Åh, ja når jeg bestiller ting er det stort sett fra nettbutikker, ellers blir det henta selv. Haha, sweet! Stryn er ikke så verst, nei Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Så det kan være verdt de timene . Evt om du får butikken til å bestille inn til deg pr telefon, og så betaler du via nettbank før du henter ut. Da blir det jo bare 1 tur.. Dette blir nok det beste alternativet. Usikker på om butikken som det gjelder har Collect@Store, men har dem det er det bare å bestille på nett og hente i butikk. Hvis ikke vil jeg påstå at eksternt fraktselskap kan være en løsning uten at jeg har erfaring med det selv.. Noen som vet om veggfester som passer til Yamaha NS-333? Kan se ut som at det blir mest praktisk å henge disse på veggen. Har disse, og bestilte veggfester fra komplett. Kan finne linken senere, har ikke tid nå Jeg bestemte meg for å gå for en lang ikea-hylle så får jeg litt lagringsplass også Blir glad når jeg ser sånt, som elkjøpansatt . Er nemlig etterhvert blitt veldig fornøyd med høyttalerutvalget vårt, nå som vi selger både Jamo og Klipsch, i tillegg til Kef og Yamaha og annet. Tror ikke du hadde blitt så veldig glad hvis du hadde fått meg inn i butikken, har jobbet der selv samt jeg har noen som förer meg med kostpriser før jeg handler. Selgeren i går var litt oppgitt når jeg viste for mye (Skal sies at jeg ikke forventer kostpris! Men lar dem ikke sitte med 30-40% fortjeneste, som har vært normalt på hi-fi..) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bedre enn hifik som ofte har nærmere 100% fortjeneste. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Joda, det er det jo. Men sparer inn der jeg kan =) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som vet om forsterkeren tar skade dersom jeg plasserer den på høykant? Skal omorganisere litt og da passer den bedre i høyden en i breden :!: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har en Onkyo SR-608 som gir helt feil farger på analoge innganger. Bildet blir grønt/lilla. Kobles de aktuelle kildene rett til tv-en gir de ikke slike problemer. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen som vet om forsterkeren tar skade dersom jeg plasserer den på høykant? Skal omorganisere litt og da passer den bedre i høyden en i breden :!: Det var ikke dumt! Plass er ofte et problem med plasseringen av sånnt (spesielt når det er ved PCen), så dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Noen som vet om forsterkeren tar skade dersom jeg plasserer den på høykant? Skal omorganisere litt og da passer den bedre i høyden en i breden :!: Det var ikke dumt! Plass er ofte et problem med plasseringen av sånnt (spesielt når det er ved PCen), så dette lurer jeg også på. Googla litt og det ser ut til å gå bra, har plasser den slik og den fungerer flott foreløpig :!: Edit: Det kom masse knitre lyder fra høytalerene (slike lyder som når ledninger kommer borti hverandre), så hviste det seg at lydene var i sangen Endret 8. august 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nå som jeg flytta reciveren ble antenne ledningen min til radio for kort.. noen som vet om det bare er å skjøte den med litt høytalerkabel? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hadde en gammel NAD plassert på høykant i ett års tid, ingen problemer der. Det er jo solid state, så kan ikke helt skjønne hva som kan gå galt. ---- In other news, hurra for ny forforsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå