Lord Britishface Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det ser jaggu meg ikke ut som noe dårlig forslag! Skal lese noen omtaler og sende anbefalingen videre. Og om vi så ikke går for akkurat den modellen er det uansett et perfekt utgangspunkt for videre leting. Tusen takk. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) er ikke innganger jeg tenker på, men utganger, det er pre-out som er viktig, og den har det i to kanaler i hvert fall, men teksten er litt forvirrende i forhold til hvilke to kanaler det er (kan man stille om?) Ser ut som om pre-out kanalene er for ekstra høyttalere, og ikke for fronter, i så fall vil den ikke egne seg veldig bra. Yamaha RX-V467 (som du nevnte tidligere) har heller ikke pre-out, ser det ut til (Link). Storebror RX-V767 har derimot (Link)... Men litt mer koster den jo... Endret 1. august 2011 av Breidablik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Det ser jaggu meg ikke ut som noe dårlig forslag! Dersom du skal handle fra klubben så anbefaler jeg denne (Cambridge 740), det er noe av det bedre jeg har hørt i sin prisklasse. Snill og klar. Endret 1. august 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 er ikke innganger jeg tenker på, men utganger, det er pre-out som er viktig, og den har det i to kanaler i hvert fall, men teksten er litt forvirrende i forhold til hvilke to kanaler det er (kan man stille om?) Ser ut som om pre-out kanalene er for ekstra høyttalere, og ikke for fronter, i så fall vil den ikke egne seg veldig bra. Yamaha RX-V467 (som du nevnte tidligere) har heller ikke pre-out, ser det ut til (Link). Storebror RX-V767 har derimot (Link)... Men litt mer koster den jo... Bare surround pre-out faktisk, hmm. http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hifi-komponenter/receiver/hjemmekinoreceiver/yamaha-rx-v667b/128517.4319/ denne har pre out i samtlige kanaler Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Testet akkurat 1000kbps flac i forhold til 320kbps mp3, men kan ikke si at jeg hører den store forskjellen. Bruker ikke det beste lytteutstyre for øyeblikket, men man burde jo kunne høre forskjell. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som vet om veggfester som passer til Yamaha NS-333? Kan se ut som at det blir mest praktisk å henge disse på veggen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Testet akkurat 1000kbps flac i forhold til 320kbps mp3, men kan ikke si at jeg hører den store forskjellen. Bruker ikke det beste lytteutstyre for øyeblikket, men man burde jo kunne høre forskjell. Burde man? AtW Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 er ikke innganger jeg tenker på, men utganger, det er pre-out som er viktig, og den har det i to kanaler i hvert fall, men teksten er litt forvirrende i forhold til hvilke to kanaler det er (kan man stille om?) Ser ut som om pre-out kanalene er for ekstra høyttalere, og ikke for fronter, i så fall vil den ikke egne seg veldig bra. Yamaha RX-V467 (som du nevnte tidligere) har heller ikke pre-out, ser det ut til (Link). Storebror RX-V767 har derimot (Link)... Men litt mer koster den jo... Bare surround pre-out faktisk, hmm. http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hifi-komponenter/receiver/hjemmekinoreceiver/yamaha-rx-v667b/128517.4319/ denne har pre out i samtlige kanaler Bestilt! Jeg liker designen på Yamaha-receiverne, også. Og pakken fra Tyskland skal være sendt alt. Dette her blir snasent! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Testet akkurat 1000kbps flac i forhold til 320kbps mp3, men kan ikke si at jeg hører den store forskjellen. Bruker ikke det beste lytteutstyre for øyeblikket, men man burde jo kunne høre forskjell. Burde man? AtW Regnet med det da. Edit: Du kan gjerne la være å svare på den måten. Jeg prøver faktisk å lære litt, og dine svar hjelper ingen. Endret 3. august 2011 av Mr. A 3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvor pleier dere å handle egentlig? Noen som har en liste eller noe over nettbutikker som har mye slikt utstyr? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 prisjakt.no er et godt utgangspunkt. Ellers handler jeg så mye som mulig av dustinhome, komplett og netonnet fordi de stort sett er overlegne på service. Netshop har innimellom en del spennende som kan være aktuelle. Elkjøp er også greit til høyttalere siden det gjerne finnes en butikk i nærheten. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Må si jeg selv liker Elkjøp best til dette Tror jeg tar turen innom i dag og se om jeg klarer å få godkjent pris på bak og center høyttalerne mine =) Blir nok også til at jeg montere en lang hylle bak som jeg setter bak-lyden på, så setter jeg litt blu-ray og eye-candy mellom. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor pleier dere å handle egentlig? Noen som har en liste eller noe over nettbutikker som har mye slikt utstyr? Finn.no pleier å ha mye Jeg har også handlet av *kremt* Pixmania Nettonnet har veldig bra utvalg av hifi komponenter, det samme gjelder Elkjøp/Lefdal. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hurra, har fått holdt av en highend forforsterker i samme serie som monoblokk effektforsterkerne mine til jeg kommer tilbake fra ferietur Link til forforsterker Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Usj! Litt feil i innside informasjonen min, det ble litt dyrere enn forventet. Vente til jeg får sett på økonomien før jeg går til innkjøp av mer anlegg Endret 3. august 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Må si jeg selv liker Elkjøp best til dette Tror jeg tar turen innom i dag og se om jeg klarer å få godkjent pris på bak og center høyttalerne mine =) Blir nok også til at jeg montere en lang hylle bak som jeg setter bak-lyden på, så setter jeg litt blu-ray og eye-candy mellom. Blir glad når jeg ser sånt, som elkjøpansatt . Er nemlig etterhvert blitt veldig fornøyd med høyttalerutvalget vårt, nå som vi selger både Jamo og Klipsch, i tillegg til Kef og Yamaha og annet. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg finner nemlig ikke S608 på lager noe sted... prisjakt.no er et godt utgangspunkt.Ellers handler jeg så mye som mulig av dustinhome, komplett og netonnet fordi de stort sett er overlegne på service. Netshop har innimellom en del spennende som kan være aktuelle. Elkjøp er også greit til høyttalere siden det gjerne finnes en butikk i nærheten. Hvor pleier dere å handle egentlig? Noen som har en liste eller noe over nettbutikker som har mye slikt utstyr?Finn.no pleier å ha mye Jeg har også handlet av *kremt* Pixmania Nettonnet har veldig bra utvalg av hifi komponenter, det samme gjelder Elkjøp/Lefdal. Prisjakt (og prisguide) er de første stedene jeg sjekker, og Komplett, Dustin og NetOnNet trålet jeg etter det jeg kunne finne... NetShop sjekket jeg nå, og de hadde absolutt ingen Jamo-produkter... Finn har ingenting, og Pixmania holder jeg meg unna inntil videre... Elkjøp/Lefdal har, men der fikk jeg rett og slett ikke bestilt noe. Det virker som om de ikke kan levere det hit jeg bor, for under fraktvalg er det bare en tom liste. Jeg googlet det, og det ser ut som andre har hatt det samme problemet... Noen andre som har erfaring med dette fra Elkjøp/Lefdal? Endret 3. august 2011 av Breidablik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hvor er det du bor hen da? Jeg kan sjekke det opp for deg. Varene er iallefall tilgjengelige hos oss. EDIT: Tror problemet består i at den lydpakken er så stor at det blir vrient å sende den med normal post (Jeg kjøpte samme høyttalersett, og esken er ENORM). Så, om du bor i et område det ikke er elkjøp eller utkjøringsmulighet i nærheten, så er det ikke direkte noe logistikksystem for deg. Men, skal se om jeg kan få hjulpet deg allikevel, om du ønsker det altså. Om ikke, så skal jeg trekke meg pent tilbake . Endret 3. august 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det gir mening. Jeg bor i Stryn i Sogn og Fjordane, altså ei relativt lita bygd på Vestlandet. Vi har ikke Elkjøp i nærheten, så det er vel det som gjør det, ja. Viss du kunne hjulpet meg på noen måte ville jeg vært veldig takknemlig! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har lest litt. Eneste måten å bestille til deg er å sende på en hel pall. Og det er DYRT. Pris på over 1000,-. Så, du må dra til Elkjøp Sandane og prate med de der, så de kan bestille inn. Da tar det litt i underkant av en uke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå