Gå til innhold

Stereo- og surroundkaféen

Eirik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvor får man tak i musikk i best mulig kvalitet?

Hva mener du "med best mulig"? CD er jo det med best kavlitet som er lett tilgjengelig, men feks DVD-A er jo bedre, ihvertfall om the er surround (i endel tilfeller er det bedre i stereo også, ikke nødvendigvis pga formatet i seg selv, men fordi det er mastret annerledes)

AtW

Lenke til kommentar

Når det ypperste innen stereo skal betraktes så fikk den ikke bli med i denne omgang :p

Sånn som det ser ut nå kanskje jeg flytter til en treroms (mer enn fire ganger så mange kvadrat som jeg har nå), så da blir det vel plass til å ha en litt mer ærefull oppsetning, også for yamahaen :) Så kanskje det endelig blir noen ordentlige bilder av hele annlegget.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å investere i nye høyttalere og forsterker (stereo), men er usikker på hva jeg skal se etter. Det skal brukes til 99% musikk, og budsjettet mitt ligger på 3-6000,- kroner for høyttalerne. For forsterkeren vet jeg ikke hvor mye jeg bør investere, så jeg trenger hjelp! :)

Jeg så for en stund siden på Jamo C607, men jeg finner dem ikke til salgs noe sted lenger, hverken i Norge eller fra utlandet.

Takk for hjelpen! :)

Edit: Sub har jeg forresten fra før, en XTZ 10" som jeg er veldig fornøyd med! :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Noen som vet om en nettside som selger musikk av ok kvalitet? Tenker på like bra som iTunes eller bedre (og ikke i mp3, vær så snill).

Jeg vet du tenker på å kjøpe det digitalt på nett og laste det ned, men jeg vil allikevel heller satse på å kjøpe CDer. CDON og Play har veldig gode priser på fysiske CDer, og Play har gratis frakt. Samt at fra CDer får du best kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...