Munty Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 10 meter optisk, coax eller trådløst med for eksempel en Apple AirPort Express. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Evt kjøp en mac mini og sett ved tven. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen her som har sett/hørt onkyos nyeste generasjon med surroundreceivere? Har lekt litt med et par av modellene, og må si at jeg er meget imponert, designet er en million ganger bedre enn de tidligere, men også lydkvaliteten har fått seg en kraftig løft, og jeg kan ikke lenger anbefale Yamaha pga lydkvalitet - de er per i dag på samme nivå etter mine ører. At den renner over av funksjoner er vel heller ikke så dumt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ikke fått de inn ennå der jeg jobber dessverre, så egentlig ikke. Jeg syntes designet slik det framstår på bilder er ugly, men er det annen kvalitetsfølelse i virkeligheten? Har du fått testet spotifystøtten? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kan en Denon PMA-510 drive 2 stk. B&W DM603 S1 lett? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Brukte den ikke selv, men han som jobber på brl startet og stoppet den via mobiltelefonen på noen måte. Har ikke sett bilder av den, men den føles som en moderne utgave av en 70-talls receiver, veldig retrokul design. Og lyden var virkelig et løft opp fra det jeg har hørt av tidligere onkyo, hadde ikke gjettet på at det var en surroundreceiver som stod og spillte. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kan en Denon PMA-510 drive 2 stk. B&W DM603 S1 lett? Drive dem lett gjør den absolutt ikke. B&W er kjent for å være høyttalere som er tunge å drifte. Det å mate dem med 2x45watt er i minste laget, men det er absolutt mulig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 PM510 er en veldig klein forsterker, og den sliter selv på DM686. Hadde ikke brukt den på noe B&W. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Helt ærlig ville jeg ikke brukt Denon PMA-510 på noen høyttalere. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Må virkelig si at M50 både gir knall god lyd og sitter godt, etter titals timer med bruke i bil merka jeg ikke at de satt på engang (bortsett fra den knall lyden de gir). Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Anbefalinger til rimelig forsterker til DM603 da? Hadde en NAD 306 tidligere, men denne var defekt så den er long gone. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Anbefalinger til rimelig forsterker til DM603 da? Hadde en NAD 306 tidligere, men denne var defekt så den er long gone. Når man spør etter et så generelt spørsmål så sier man i hvert fall noe om hvilket budsjett man har. Tror denne skal ta dem greit. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Helst ikke brukt, jeg kjøpte tidligere nevnte NAD via Finn, som jo var litt fuskende. Så jeg er ikke så stor fan av å kjøpe elektronikk brukt. Vel, jeg vil bare ha noe billig noe. Skal bare brukes sammen med en PC uansett, tenker jeg. Har prøvd en Sansui AU-317 på dem og syns det låt bra. Så lenge ampen kan drive høyttalerne så er jeg vel fornøyd Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Supert, du har enda ikke svart på spørsmålet Hvor mye penger vil du bruke på dette? 10 000,- 5000,- eller 1000,- ? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Beklager, må ha glemt det underveis, haha. Flaut La oss si max 2000 da. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kjapt spørsmål til noen som vet hvordan AirPort Express fungerer. Jeg er keen på å kunne spille av lyder fra Macen min mens jeg sitter i sofaen foran anlegget, men det er ett lite stykke unna, så en minijack-ledning er ikke et alternativ. Er det mulig å få Macen til å bruke AirPort'en som standard lydkilde for alle lyder, eller fungerer det bare for avspilling fra iTunes? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Men det budsjettet har du ikke akkurat mange valg hvis du må ha nytt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ikke mye stereoforsterker å få for 2000,- dersom du ikke skal ha brukt engang. Du får receivere fra 2k og oppover, men det er da ikke ideelt om en kun ska ha 2.0/2.1 Måtte nok blitt en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå