Gå til innhold

Stereo- og surroundkaféen


Eirik

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med høytalere og tempratur? Ettersom jeg sover på samme rom hvor annlegget står har jeg alltid vinduet åpent. Har dekket de til med stoff som de var pakket inn i da jeg fikk de når det har vært veldig kaldt, men finnes det spesifikk info når det gjelder høytalere og tempratur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med høytalere og tempratur? Ettersom jeg sover på samme rom hvor annlegget står har jeg alltid vinduet åpent. Har dekket de til med stoff som de var pakket inn i da jeg fikk de når det har vært veldig kaldt, men finnes det spesifikk info når det gjelder høytalere og tempratur?

 

Om du klarer å sove i rommet, overlever også høytalerne. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skifter ting hele tiden. Flytter på ting, tar med meg ting. Prøver adnre ting. Den gamle løsningen var helt forferdelig, og tok ikke en gang hele ledningen, så måtte tynne ned kablene for å få dem inn.

 

Eneste er at pluggene ser litt skjeve ut. Ingen sjangse for at de kommer borti hverandre ?

Lenke til kommentar

Nå blir det veldig mye fokus på meg og mine ting, og det betyr KUN at DERE IKKE bidrar nok.

 

Nye høytalere i dag :D

Jamo D 590

Førsteinntrykk: De beste høytalerne jeg har hørt noen gang... Totalknuser B&W 805 koblet på lyngdorf.

 

Men de er ikke små. Bilder kommer etter hvert, men dere kan få en liten smakebit sammenlignet med de gamle E 850'ene mine (som var serien under, forskjellen er stor).

 

EDIT: Snudde bildet riktig vei.

EDIT2: Og et bilde rett forfra for å vise hvor feite de egentlig er.

post-89820-0-74039400-1295123756_thumb.jpg

post-89820-0-01685000-1295124105_thumb.jpg

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...