Paisley Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan er det med høytalere og tempratur? Ettersom jeg sover på samme rom hvor annlegget står har jeg alltid vinduet åpent. Har dekket de til med stoff som de var pakket inn i da jeg fikk de når det har vært veldig kaldt, men finnes det spesifikk info når det gjelder høytalere og tempratur? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan er det med høytalere og tempratur? Ettersom jeg sover på samme rom hvor annlegget står har jeg alltid vinduet åpent. Har dekket de til med stoff som de var pakket inn i da jeg fikk de når det har vært veldig kaldt, men finnes det spesifikk info når det gjelder høytalere og tempratur? Om du klarer å sove i rommet, overlever også høytalerne. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har uten noe problem gjentatte ganger sovet i rom med 15 minusgrader, uten noe annet enn sommerdyne og en pysjbukse og t-skjorte. Tåler høyttalerne mine det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Høyttalerne tåler kulde bra, det er vel heller kondens/fuktighet som kan være et problem. Så pass på hurtige temperatur forandringer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det eneste er at gummi blir stivere når det blir kaldt, så ikke dra på full guffe i minusgrader. Dette gjelder spesielt om det skifter mye mellom pluss og minus, og det havner is på opphenget. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Der har den lille tassen fått bananplugger, de 30 år gamle skrufestene drev meg til vanvidd. Endret 12. januar 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kobler dere til og fra høytalerene så ofte, at bananplugger er nødvendig? Jeg har koblet de til 1 gang, første gang. Har hatt de en god del måneder nå. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja. Jeg kjøper og selger utstyr ganske ofte, og tester forskjellige ting. Bananplugger gjør skifting av utstyr til en operasjon som selv roommatesene mine klarer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg skifter ting hele tiden. Flytter på ting, tar med meg ting. Prøver adnre ting. Den gamle løsningen var helt forferdelig, og tok ikke en gang hele ledningen, så måtte tynne ned kablene for å få dem inn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg skifter ting hele tiden. Flytter på ting, tar med meg ting. Prøver adnre ting. Den gamle løsningen var helt forferdelig, og tok ikke en gang hele ledningen, så måtte tynne ned kablene for å få dem inn. Eneste er at pluggene ser litt skjeve ut. Ingen sjangse for at de kommer borti hverandre ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 De er litt skjeve ja, men de står ganske hardt der de står. De skal dog rettes opp når jeg finner noe bedre støtte for dem Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 De er litt skjeve ja, men de står ganske hardt der de står. De skal dog rettes opp når jeg finner noe bedre støtte for dem Clasern hadde en plate for å spre ut spakkel som avgikk med døden her. Kanskje ikke det vakreste, men nå står de stødig i hvert fall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Er ikke så nøye. Er jo bak forsterkeren, og det der kan du jo forbedre når som helst. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hehe ja, de stod egentlig greit tidligere også, men man kan jo ikke bli for forsiktig. Skal nok skaffe til en lexanplate etter hvert og sette bak der, er jo mye penere, men har ikke noen butikk i umiddelbar nærhet som selger det. Så får bli en gang jeg orker Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Nå blir det veldig mye fokus på meg og mine ting, og det betyr KUN at DERE IKKE bidrar nok. Nye høytalere i dag Jamo D 590 Førsteinntrykk: De beste høytalerne jeg har hørt noen gang... Totalknuser B&W 805 koblet på lyngdorf. Men de er ikke små. Bilder kommer etter hvert, men dere kan få en liten smakebit sammenlignet med de gamle E 850'ene mine (som var serien under, forskjellen er stor). EDIT: Snudde bildet riktig vei. EDIT2: Og et bilde rett forfra for å vise hvor feite de egentlig er. Endret 15. januar 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da har jeg ordnet med nytt rom til stereoanlegget. Er en kjelerstua jeg har innredet og tatt i bruk. Bilder skal ordnes, kanskje i morgen. Stor oppgradering på alle punkter. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jamo lager seriøst omfangsrike høyttalere i høyde og dybde...! Ser rått ut flimzes =) Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jamo lager seriøst omfangsrike høyttalere i høyde og dybde...! Ser rått ut flimzes =) Det er The Klipsch group det vet du Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Begge de høytalerne er fra før Klipsch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå