chri-ot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du kan jo se på løsningen min her og se om det er noe for deg: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Alinoe Det er tre slike satt sammen: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20134051 Den var ikke dum, skal se på den løsningen når jeg får meg nytt rom utover! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvor store er hver av hyllene? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vet ikke hva du liker eller hva du mener er en OK pris, men møbler fra Jahnke er verdt en titt. Den tyske nettsiden ser ut til å være under oppdatering, men den engelske fungerer. Jeg har selv en slik og er meget fornøyd Stereobenkene ligger på en 2-3 000,- og oppover. Tror det er A-møbler som tar de inn, men jeg ble litt usikker i farta. Enten A-møbler eller Møbelringen ihvertfall. Bare vær obs på å undersøke maks vekt, noen av benkene har maks 10KG, men de i helglass pleier å ha 70-80kg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er justerbare ben, men de er veldig korte. Det er gjenger på bunn, så kan hende det funker med spikes eller andre ben. TVen er førti tommer. Senteren er ganske voksen... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Den nye platespilleren in action. Filmet i et relativt mørkt romt, så det blir lang lukkertid og dårlig fps, men den er veldig flott. 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 YOUTUBE Den nye platespilleren in action. Filmet i et relativt mørkt romt, så det blir lang lukkertid og dårlig fps, men den er veldig flott. Så sinnsykt kult! Nå fikk jeg lyst på platespiller Det er så klassisk Yello - Oh Yeah, den er kul å høre på anlegg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 De er å få tak i helt ned i 500kr om man leter litt, den modellen jeg har, men det krever jo da også en riaa (evt en forsterker med det innebygget). Har rukket å bli veldig glad i den, selv om jeg bare fikk med 5-6 plater fra han som solgte den. Kjøpte den i en pakke sammen med nye forsterkeren til skogsraa fra en fyr som hadde hatt alt siden det var nytt, fikk med noen plater og slikt. Er rimelig fornøyd med den lille forsterkeren der og. Fantastisk bra. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Grattulerer! Sitter å koser meg med Slade cder, blir slade vinyl neste helg Og muligens Jay-z the Hits på Vinyl om en 2 ukers tid. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Gjør det noe om jeg plasserer center bak tven? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Gjør det noe om jeg plasserer center bak tven? Vil nok muligens blokkere litt lyd. Det er jo stort sett bare diskant som kommer ut fra center og diskant trenger fri bane.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Pink Floyd på vinyl folkens.. my oh my. Endret 9. januar 2011 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Koser meg med Vamp - St. Mandag på vinyl jeg nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nå siger jeg vel utenfor topic, men slikt må dere nesten bare tåle en og annen gang... det er jo tross alt... slightly related til stereoannlegget. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Den nye platespilleren in action. Filmet i et relativt mørkt romt, så det blir lang lukkertid og dårlig fps, men den er veldig flott. So 80's Retro er digg Har selv siklet litt på Yamaha sine retro-look-modeller.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Lerrett imellom høyttalerne hadde vært noe ja. Men det har jeg ikke råd til enda. Tusenlappene forsvinner farlig fort når man skal ha motorisert, akustisk transparent lerrett + virkelig god projektor. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Motorisert og akustisk transparent for 3 000kr her, 90", fikk en veldig god pris pga litt bråk med lagersystemet på netonnet. EDIT: Projektoren er en gammel testvinner fra panasonic, fullhd, litt svak lysstyrke, ellers rimelig bra. Endret 9. januar 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Purplesnake Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Spørsmål angående satelitt høytalere Linker likegreit til tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1288760 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hmm, fikk ikke svar i bil-kafeen, og siden det ikke fins en egen bilstereokafe, så spør jeg her. Mistet for noen uker siden lyden i ene 6.5"-eren i frontsettet mitt. Nå, på mystisk vis har lyden kommet tilbake. Kan det være at delefilteret ikke liker -20-30? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Metall, som "alle" andre materialer krymper når det blir kaldt, så antageligvis er det dårlig kontakt et sted, som blir helt brutt når metallet trekker seg sammen i kulden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå