lfc1975 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei! Jeg har en Dell Optiplex PC (SX280 mener jeg å huske). Når jeg kobler til vanlig Dell PC skjerm, så fungerer alt utmerket. Men når jeg skal koble til Grundig HDTV (Vision 7, har fire HDMI utganger - kobles til med en DVI-HDMI kabel samt en lydkabel) så vil ikke PC'en registrere at denne er koblet til ved oppstart. Men: Dersom jeg først lar PC starte opp med vanlig Dell PC skjerm koblet til, og deretter (når den er ferdig med oppstarten og klar til å velge brukerkonto) bytter ut/kobler til DVI-HDMI kabelen som går til HDTV så får jeg frem flott skjermbildet på HDTV'en og alt fungerer som det skal. Har forsøkt å endre skjerminnstillingene, men har ikke klart å finne noen løsning. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Er det noe sted på PC'en jeg må endre innstillinger, trengs det ny driver for å få HDTV'en til å bli registrert når PC'en starter opp, eller...? Håper noen som har peiling på dette kan hjelpe, hadde satt pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå