PanzerLoco Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei og hopp! Ville berre ha dykkars meining på nokre delar eg vurderar å bestille som ei oppgradering til pcen min. Skjermkortet (4870) skulle holde ei stund til so det droppar eg å oppgradere foreløbig. https://prisguiden.no/profil/lister/118604 Der er lista, går ikkje høgre på pris. Men kan sjølvsagt ta imot tips om andre komponentar som er billigare. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Prøver å se på delene, men det står ''Denne listen er ikke offentliggjort'' Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Allright takk for at du gjor meg oppmerksom på feilen, har kryssa av for offentlig nå Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Bump Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hvis du ikke vil overklokke på en stund er i7 930 eller i7 950 ennå raskere. Angånde SSD, så er kingston blandt de dårligste på IO, så ytelsen er neppe det beste. Du bør nok velge consair som er litt bedre. Eller intel 80 GB G2. Ram brikkene trenger vel du neppe så kraftige, sikkert enkelt å bruke ved overklokking, men hastigheten tviler jeg på du har like stort glede av. Prøv heller å kjøp alt på et sted, om frakten koster 100 kr per sted, går det raskt penger. Amentio har hentelager i oslo og andre steder ved navn datakjeden. Netshop har noe ligdende. Begge tilfeller bør du bestille på internett, å velge hent i butikk. Komplett har vel også hentelager i f.eks oslo. Endret 24. september 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå