Viscus Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Arbeidslogg Håper dere kan si hva dere tenker om prosjeketet og si meg om det er noe dere ikke liker underveis Endret 18. september 2010 av Viscus Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lykke til Tenker du å lage et helt nytt skall, eller kommer du til å gjenbruke noe av Thermaltaken? Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Lykke til Tenker du å lage et helt nytt skall, eller kommer du til å gjenbruke noe av Thermaltaken? Hei! jeg har bare lagd nytt "skall" i fronten som du ser i arbeidsloggen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Du har tre forsjkellige vifter i front, ville det ikke vert både finere ogbedre med like vifter? Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Du har tre forsjkellige vifter i front, ville det ikke vert både finere ogbedre med like vifter? Jeg har tenkt til å kjøpe like vifter ja, men har ikke penger til det atm. Skal uansett være en grill over viftene der så man komme ikke til å legge så veldig mye merke til det Lenke til kommentar
celidog Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dette ser jo alle tiders ut, flott arbeid, håper du oppnår målene dine og står på. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror skjermkortet ditt kommer til å gli inn lett=) Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gøy med hardmodding Syns kabinettet ditt ser tøft ut sånn som det er nå, jeg, med sveisemerker og grove kanter. Hva med et litt "røft" design med grått/rødt/gult fargetema og metallmesh for å blende diverse elementer, f.eks PSU og harddisk? Hvordan ser du for deg at sluttresultatet skal bli? Dette blir tøft Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Det ser bra ut Jeg lurer på det samme som Veanova om hvordan du vil at sluttresultatet skal bli. Har du en skisse eller noe som du kan laste opp? Endret 29. september 2010 av oPRE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå