Stekasus Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei. Jeg trenger en ny laptop til ca 15.000 - 16.000 kroner, hovedsaklig til spilling og film. Kravene mine er 17" FullHD-skjerm, firekjerners prosessor, Blu-Ray, rikelig med ram, lagringsplass og et godt grafikkort. Batteritid er ikke så viktig, men det er fint om maskinen ikke bråker som et uvær eller smelter testiklene mine når jeg har den på fanget. ASUS G73JH appellerer mest til meg, men er den det beste alternativet? Jeg har ikke fulgt med på pc-fronten på mange år, så kryptiske navn på grafikkort eller CPU sier meg lite. Om noen har noen erfaringer med en av de to maskinene hadde jeg satt veldig pris på å høre dem. På forhånd takk. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Asus G73'n er nok det beste valget. Envyen har rykte på seg å bli svært varm. Lenke til kommentar
klovnikamp Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har du kjøpt Asus G73JH ? Vurderer å kjøpe en av disse maskinene selv. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kjøp ASUS, bedre kjøling og et kvalitetsmerke. Lenke til kommentar
DEagleson Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Siden du vil ha en bærbar PC men kjølesystem som takler høy temperatur fra fire kjernes Core i7 og ATI HD 5870 er nok Asus G73JH det beste valget. Det er noen småproblemer på PCen, men bare sjekk ut Notebookreview.com sin Asus underforum for hjelp. http://forum.notebookreview.com/asus-gaming-notebook-forum/ Lenke til kommentar
klovnikamp Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har funnet en ny maskin som kan være aktuell nå : ASUS G73JW Nesten lik Asus G73JH men med NVIDIA GeForce GTX 460 skjermkort og Intel i7 740 cpu. Da er gsod problemet løst. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 GSOD er ikke et problem om du oppdaterer VBIOS. Har hatt min i vel 1 mnd, og etter én GSOD oppdaterte jeg VBIOS og problemet forsvant. Selv om JH utgaven har hatt noen irriterende feil, blir så godt som alle rettet ved oppgradering av VBIOS og BIOS. JW utgaven vet jeg lite om, men den er ny og ukjente feil kan ligge å lure:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå