RogueFreak Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hva var nå vitsen med å stenge denne tråden? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...est=1&replies=4 Jeg som hadde et godt svar på gang, og når jeg skulle sende så er tråden stengt...grrrr Bare for å få sagt det: Hakking og hogging er to vidt forskjellige ting! Hakking: i stein for det meste og med hakke (derav navnet :razz: ) Hogging: mest forbundet med øks og trær Må jo være plass for litt humor en gang iblant synes jeg... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 En slik tråd hører jo absolutt ikke hjemme under "alt om data" det er en grunn til at finnes en "off topic -> søppel" kategori her på forumet. Der kan du (nesten) snakke så mye piss du vil. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Ja, og hva med da og bare flytte den dit da? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: RogueFreak skrev (2002-01-31 14:53):Ja, og hva med da og bare flytte den dit da? jupp helt enig, men det jhelper ikke å bare starte en ny thread... ta det opp men mod'en som stengte den! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 da blir du det suring, hvor har det blitt av den tråden, er den slettet eller? du hadde vel gjerne ett useriøst svar på lager.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 14:55, SirHartge skrev:da blir du det suring, hvor har det blitt av den tråden, er den slettet eller? ??????????? du hadde vel gjerne ett useriøst svar på lager.. Akkurat som ingen av de andre var det... Skaff deg en humoristisk sans...... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Quote: On 2002-01-31 15:02, RogueFreak skrev:On 2002-01-31 14:55, SirHartge skrev:da blir du det suring, hvor har det blitt av den tråden, er den slettet eller? Når jeg har flytta tråder tidligere, har det blitt en del suring slik som " hvor har tråden blitt av, har den blitt sletta eller?" Quote: Akkurat som ingen av de andre var det...Skaff deg en humoristisk sans...... Jeg har humoristisk sans, men jeg synes ikke den tråden passet inn under alt om data.. svarene som fulgte opp var desto værre.. men nå flytter jeg tråden til off topic-søppel, så kan vi ha det morro der.. =) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Ok greit nok. Jeg trodde nemlig du kalte meg en suring... Du kan godt flytte denne posten til søppel også, jeg bare starta den i full fart uten å se under hvilken del :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå