Breni Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Hei i dag har jeg eksperimentert litt med klokker og vil gjerne ha tilbakemeldinger på hva jeg kan gjøre bedre, også i forhold til lys osv. Jeg lagde meg en pappeske som jeg har fylt med vite ark inni og jeg har to lamper som lyser inn i boksen + en ekstern blitz som peker opp i taket på boksen. Hva kan jeg gjøre annerledes? noe med lyssetting ? kom gjerne med tilbakemeldinger. exif: f/ 14 lukker: 1/60 brennevidde: 50mm Endret 18. september 2010 av Breni Lenke til kommentar
OnklD Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det ser ut som en smule gjenskinn etter blitz øverst i klokka, litt kjedelig, spesiellt med tanke på at det ser ut som et typisk produktfoto. Skulle likt å sett ett bilde hvor klokka er "rett" vei, dvs ikke ligger på siden. Da kan du jo forsøke å stille den til noe spesiellt og skape litt mer spenning i bildet, 1 min på midnatt f.eks. Skulle også gjerne sett med hvit bakgrunn, syns den svarte blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 hei og takk for svar det var litt synd med det gjenskinnet ja.. jeg har et par bilder med hvit bakgrunn også, jeg kan legge ut et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå