kans Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 HEi, jeg har lett lenge etter noe som fungerer i håret mitt. Og endelig fant jeg en ( KMS California Hair Play Molding Paste) Fikk låne en gang av en bekjent som jeg ikke vil snakke med igjen for og si det slik. Uansett, så har jeg ikke sett den i noenbutikker ennå, lett litt rundt og søkt litt på Google. Men vil helst slippe og bestille den på nett. Noen som vet hvor man får tak i den ? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
bruno Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Selges hos frisøren Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Du er ikke keen på å poste bilde av sveisen din a? Kanskje vi har samme lengde på håret, har nemlig en sånn stående på badet . Lenke til kommentar
kans Skrevet 18. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Du er ikke keen på å poste bilde av sveisen din a? Kanskje vi har samme lengde på håret, har nemlig en sånn stående på badet . Hehe, har ikke den nå lengere. Men kan poste et bilde av håret ustyla så fort jeg har dusjet. Har krøller da, så veit ikke om du har det eventuelt så kan du bare prøve deg fram og se selv? ettersom du har en stående på badet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2010 Rapporter Del Skrevet 18. september 2010 Å gud, den har jeg hatt noen av. Ble lei av finishen den ga håret, men det er nå en annen sak. Uansett så selges alt av KMS kun på frisør. På noen av mine KMS-produkter er det til og med en liten klistrelapp hvor det står at det er produkt som eksklusivt for hårsalonger, så den saken burde være klar. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Vel, ser ikke bort i fra at KMS snart selges andre steder også via andre kanaler. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Da er det ikke ekte vare isåfall. KMS (og Joico f.eks.) selges kun via. profesjonelle forhandler, blant annet frisører, men er også å få på nett. Importøren i Norge er ihvertfall veldig streng når det kommer til hvem som får selge KMS. Endret 19. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. september 2010 Rapporter Del Skrevet 19. september 2010 Det er ekte vare og det blir ikke gjennom norsk importør etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Åhhhh kan ikke vente på bilde! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Som sagt, så kan den kjøpes hos de fleste frisører. Koster ~250kr for en vanlig flaske. Hender dog at det er tilbud, og du får 50% mer for samme pris. En holder vel i rundt 2 mnd. Kanskje litt mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå