kjelliboy Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 har nettopp bygget meg ny pc. alt funket som det skulle å slikt, men når jeg restartet pcen så får jeg en melding på skjermen "No Signal". hva kan det være, hvordan skal jeg få fikset det? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kanskje skjermen har inngangsvelger? Min har 4 innganger å velge mellom, velges det feil her får jeg "no signal". Lenke til kommentar
kjelliboy Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 det er en VGA skjerm, har en adapter koblet til skjermkorte. skjermkortet er DVI. det skjedde nettopp, jeg restartet pcn, å så fikk jeg no signal på skjermen. pcn er ikke en dag gammel en gang:( Lenke til kommentar
thomit Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da ville jeg ha sjekket alle kontaktpunkter; Skjermkort, adapter osv., se om alt sitter på plass. Løsne gjerne skjermkortet og trykk det på plass igjen. Jeg regner med at du allerede har installert skjermkortdrivere osv. Lenke til kommentar
kjelliboy Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 har løst problemet:) hovedkortet hadde låst seg inn på overklockings modus, så jeg tok ut det lille batteriet på HK og startet pcn på nytt, og da funket det:):) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå