Prinz Poldi Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Stoke City v West Ham United Aston Villa v Bolton Wanderers Blackburn Rovers v Fulham Everton v Newcastle United Tottenham Hotspur v Wolverhampton Wanderers West Bromwich Albion v Birmingham City Sunderland v Arsenal Manchester United v Liverpool Wigan Athletic v Manchester City Chelsea v Blackpool Da er fotballhelga igang, og det er bare å benke seg foran boksen for å heie på West Ham. Endret 18. september 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Veldig god gang på Britannia Stadium. Kan bli en morsom kamp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Herlig Parker! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Scotty Parker Ordner alltid opp. Vært involvert i alle målene våre denne sesongen(2 mål, 1 assist). Deilig at målet kome på Stoke-vis. Smake litt av sin egen medisin. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Shawcross er faen meg stygg han! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Derfor har jeg han også på mitt fantasy lag. Midtstoppere skal være stygge, ellers er de ikke noe å samle på. Edit: Fyfaen så dårlig Walters er. Hvorfor sitter Fuller på benken? Stoke kjører nå. Endret 18. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hadde dommeren gjort jobben sin hadde han blitt utvist, du hadde fått minuspoeng og han hadde også sannsynligvis fått ekstra straff. Med mindre FA skal bevise at de behandler United verre enn andre forventer jeg at de gir Shawcross straff for det han gjorde i første. Det var Stygt! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hva gjorde han i første? Den lille og vennskapelige slapsen han gav til Cole? Næsjda, dette er ikke jenteball heller. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hehe, tenker mer på albuen han plantet med viten og vilje midt i trynet på han jeg da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Shawcross handset, slo, rev og dyttet. Busy hands. Skal man arrestere f.eks Terry og Van Bommel for å være drittspillere, skal Shawcross også falle i den puljen. Greit nok med 1-1. Hadde tatt det blank før sesongen borte mot Stoke, men etter første omgang og starten på sesongen er det kjipt det ikke gikk veien idag. Endret 18. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 For et mål av Ben Arfa! Fantastisk skudd! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvorfor endte ikke han opp i United drakt Fuck me, for en goal! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Meget morsom kamp på Goodison nå. Høyt tempo, masse sjanser og harde taklinger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fy faen for en opphenting av Tottenham!! Van der Vaart med sitt første mål for klubben. Så kom Lennon inn og tok av som en rakett, innlegg som til slutt havnet hos Pav som satte iskaldt i mål og så til slutt det rareste målet jeg har sett noen gang. Jeg er i lykkerus!!!! Kort oppsummert. Hutton/Kaboul på høyreback. Corluka kan de selge glatt. Samme går for Keane. Forventer Crouch og Pav på topp neste match. God Helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå