SaReX Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei, Jeg lurte på hvordan man modder en xbox, hva man trenger og hva man kan med en modda xbox. Har kanskje tenkt til å modde xboxen min når xbox2 kommer 8) Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 vente til xbox2? =) er en stund å vente, ville heller gjort det nå jeg =) Du kan iallefall spille brente spill, eller spill du legger inn på harddisken med den. Du kan også bruke den som sonefri dvdspiller, uten den ekstra greia. Det beste av alt er vel at du kan bruke den som en divx spiller, kopiere filmer over og se de på tv'en. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Gå inn på #xboxstuff.no på EfNet. Der kan du sikkert finne noen som er villige til å modde Xboxen din. Må bare si at du vil få det mye bedre med en moddet xbox, er noe helt annet enn en normal. Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Kan også sjekke her, er den del turtorials: http://www.xbox-scene.com/tutorials.php Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 xbox2 kommer vel ikke for om 2-3-4 år? Husk at de aller fleste xboxer ikke leser cdr plater, så jeg anbefaler deg å sette inn en 120gb hd. Se film på xbox = Moddet xbox er så mye mer! Det er beste kjøpet jeg har gjort på lenge. Når du åpner xboxen forsvinner garantien... Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 kan ikke xboxen bli ødelagt hvis man er litt uheldig. :-?. hvordan skal man legge inn spill og hvordan blir grafikken? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 kan ikke xboxen bli ødelagt hvis man er litt uheldig. :-?. hvordan skal man legge inn spill og hvordan blir grafikken? Heh :o Grafikken blir ikke noe endret, funker helt fint den Man legger inn spill gjennom Ftp. Jeg pleier å: først kopiere spillene over til pcen, så adde noen saves før jeg kopierer tilbake spillet.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Xbox er kort sagt ei multimediamaskin.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå