Riicci Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Har en bærebar pc som jeg koblet til en ekstra skjerm. Med HDMI funket det helt fint, Så vidt jeg husker tror jeg det ikke virket med VGA. Så tok jeg med meg den bærebare til en kamerat, og når jeg kom hjem å skulle jeg koble til skjermen igjen. Da står det "no input signal" "monitor going to sleep" Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få det til å virke igjen, eller hva som er feil. Skjermen er foresten en HP w2207h. Endret 18. september 2010 av Riicci Lenke til kommentar
Riicci Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Sjekk 'input source' i menyen på skjermen din, og sett den til HDMI. Eneste jeg ellers kan komme på, er at maskinen din ikke sender ut signaler. Da må du inn i kontrollpanel og skjerminstillingene for å aktivere bildet til den ekstra skjermen. Endret 21. september 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Trykk på windowsknapp + p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå