Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei, har en pc her med W7, og lurer på om det er mulig å fjerne forhåndsvisningen på oppgavelinjen av f.eks mozilla firefox som dukker opp når du holder musepekeren over vinduet? Har prøvd å finne ut hvordan selv, men sliter virkelig med å finne fram til dette. Sjekket flere linker med tips og triks til W7 men står ikke noe der så langt så jeg har klart å se. Håper noen kunne gi meg en liten guide på hvordan jeg får fjernet dette slik at når jeg da beveger musepekeren over vinduet så dukker det ikke opp en forhåndsvisningsrute. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du kan jo slå av Aero funksjonen da, men da mister du jo mer enn forhåndsvisningen. Eneste forslaget jeg kommer på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvordan?? Er det aero kikkingen? For den er av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Tok på aero basic temaet, og da fjernet jeg forhåndsvisningen av vinduene. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå