Gå til innhold

iPhone 4, Nokia N97 Mini, HTC Legend eller HTC Desire Z?

Raste95

Hvilken telefon??  

6 stemmer

1. 1. Hvilken av disse telefonene anbefaler du??

• iPhone 4
      2
    • Nokia N97 Mini
      0
    • HTC Legend
      0
    • HTC Desire Z
      4

Anbefalte innlegg

Har nå planer om å kjøpe meg en ny telefon etter over 1 1/2 år med Sony Ericsson W890i - prisen har ikke noe å si, men valget står mellom disse telefonene:

- iPhone 4

post-221267-1284829245,9856_thumb.jpg

- Nokia N97 Mini

post-221267-1284829263,7987_thumb.jpg

- HTC Legend

post-221267-1284829279,1258_thumb.jpg

- HTC Desire Z

post-221267-1284829302,3569_thumb.jpg

Noen som har noen tips om hvilken telefon jeg burde velge?? Kom evt. med begrunnelse om hvorfor du anbefaler akkurat den telefonen!!

- Raste95

Endret av Raste95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke kriterier har du? Disse telefonen har svært forskjellige tiltenkte bruksområder / egenskaper - hvem som passer deg best avhenger av hva du vil.

-N97 er nok noe utdatert. Sjekk ut de nye Nokiamodellene som ble lansert under nokiaworld

-Legend er en veldig basic androidtelefon, liten og nett. Noe overpriset etter min mening

-IPhone4 - jack of all trades. Mangler widgets og div. synkroniseringsmuligheter (trådløst) men ellers bra på det meste

-Desire Z er en mobil som enda ikke har blitt testet ordentlig. I utgangspunktet vil jeg tro det blir en kraftig og stabil modell som vil likes av proffbrukere grunnet androids valgmuligheter samt qwerty

Lenke til kommentar

Hvilke kriterier har du? Disse telefonen har svært forskjellige tiltenkte bruksområder / egenskaper - hvem som passer deg best avhenger av hva du vil.

-N97 er nok noe utdatert. Sjekk ut de nye Nokiamodellene som ble lansert under nokiaworld

-Legend er en veldig basic androidtelefon, liten og nett. Noe overpriset etter min mening

-IPhone4 - jack of all trades. Mangler widgets og div. synkroniseringsmuligheter (trådløst) men ellers bra på det meste

-Desire Z er en mobil som enda ikke har blitt testet ordentlig. I utgangspunktet vil jeg tro det blir en kraftig og stabil modell som vil likes av proffbrukere grunnet androids valgmuligheter samt qwerty

Takk for hjelpen! Men tror jeg har bestemt meg!! Går for en iPhone 4!!

-Raste95

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...