SiriHo Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Gode nyheter: Skattepengene dine brukes til å skremme vannet av folk. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Flott anmeldelse! Men ikke helt min type spill D: Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 ahh etter 2 timer så klarer jeg rett og slett ikke å spille mere i dag. Fy fean dette spillet fucker med nervene mine, jeg er helt utslitt av stresset. Tidligere i dag tenkte jeg å kjøre full matcho stil med lyset av lyden på fult og storskjerm, men etter 5 minutter gameplay ble minn matcho stil redusert til flom lysing 10% volum, og nå vurderer jeg å finne fram den gamle 17 tommern minn. For dere som slet med å komme igjenn doom 2003 eller fear spillene kan bare glemme dette. For dere som ønsker ett spill som tester deg psykisk og fysisk er dette ett must, jeg vill nesten gå så langt å kalle dette for ett simulator spill. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ganske sykt spill. Har crack nå, men kommer til å kjøpe det når jeg får lønninga mi Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Likte spillet godt. Har gjort meg ferdig med det, men fortsatt mange steder jeg ikke har utforsket fordi jeg ikke har turt. Altid like skummelt og spennende når man går inn i et rom, høre et monster hyle utenfor, smelle igjen døren og finne et gjemmested fort! Selv likte jeg veldig godt hvordan man åpnet dører, skuffer og skap. Syntes det ga mer "liv" til spillet. Feks dørene du åpner forsiktig og titter ut fra. (Og du lurer på om noen monstere hørte knirkelyden den lagde?) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Et spill der man sitter og er nervøs hele tiden? Har jeg ikke vært borti siden Thief og første Alone in the Dark. Virker spennende. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det begynner å bli mørkt, på tide å spille litt da jo Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 FEAR er en av de få spillene jeg har fullført singleplayer på faktisk, var ganske skummelt, så vet ikke om jeg tør denne her alstå tror jeg må fullføre FEAR2 først! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Wow... jeg tror ikke jeg har noensinne spilt et spill som faktisk er såpass skremmende... Jeg kom til delen med vannet, og måtte ta en liten pause... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Wow... jeg tror ikke jeg har noensinne spilt et spill som faktisk er såpass skremmende... Jeg kom til delen med vannet, og måtte ta en liten pause... Ja huff, skrek som en liten unge mange ganger der nede Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TBImVwy16jo&feature=player_embedded *knis* Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg og noen venner satt å spilte Amnesia en kveld, og skrek som småjenter. Trivia: Vi er soldater Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Phew, nå slipper jeg å spille selv. Han gjør det for meg Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dette spillet er så helt hinsides kult. Elsker det! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fy faen, skremmende spill... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Detta så fett ut! Aldri spilt noe annet enn wow, cs, warcraft3 kinda, men detta skal skaffes! Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Verdt å nevne at det finnes en demo der ute til pc for de som vil prøvde det ut først Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Demo ligger ute på steam Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan også nevne at produsenten av dette spillet har også laget Penumbra-serien som består av tre spill som er i noe av samme sjanger. Helt jævlig skumle de og ( ). Blir et kjøp fra min side når jeg er ferdig med Penumbra-spillene. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vil berre nemne at trass svært gode omtalar og ein hyggjeleg pris på under 200kr så er ikkje går ikkje salet av spelet så veldig bra. Akkurat no håpar dei berre på at dei kan få nok pengar til å fortsette å utvikle spel.. "The team also mentioned concerns about piracy, noting the extremely discouraging instance of a pirated copy of Amnesia: The Dark Descent becoming available a day before release. Even more troubling was the fact the "source of the illegal copy was one of our review copies (with tracking info hacked away)." Though it's unfortunately true that no game is ever entirely safe from software criminals, it's especially reprehensible when such piracy is waged upon a small company like Frictional Games, whose financial future is hanging in the balance." http://www.shacknews.com/onearticle.x/65641 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg