MrLuni Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er det noen måter å få tak i den? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tror du får en email fra blizzard SJekk mailen din? Lenke til kommentar
jimrobert Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 er bare et par måneder til Cata kommer ut... PreCata patchen er i Background Downloader nu Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er det noen måter å få tak i den? Tror det er ganske random om du ikke kjenner noen som jobber i Blizzard. (og det gjør ikke jeg, men en venn av meg fikk spille siden Alpha - og det gikk via venner) Jeg fikk beta på både min konto og podens, en mail fra blizzard, - men om mailen skulle ha gått i spam, så vil du alltid kunne se din(e) Blizzard spill på battle.net. Både Starcraft og WoW vanlig og beta ligger der - under Account/Manage (tror jeg det var) Det eneste du trenger å gjøre for å ha sjans om å få den er så klart å melde din interesse for beta på battle.net - det hjelper sikkert å være litt spesifikk på hardware detajler også, det er jo mange gruner til at de trenger betatestere Lykke til. Jeg tror heller ikke det er så lenge til Cata kommer - jeg tenkte kanskje november, men samtidig skulle man jo tro at mye mere var ferdig.. Uansett <3 WoW - beste mmo ever! Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg er i beta uten å ha fått noen som helst mail om det, sjekka spamfolder og alt. Det beste er vel å gå inn på account management og sjekke om du har beta tilgang der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå