Gå til innhold

PS3 spill og tilbehør fra USA, virker det greit?

Nettulf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slik jeg har forstått det kan du spille online MEN du kan ikke laste ned ekstra maps til feks call of duty og slikt

Jo, det kan du. Du må bare opprette en US konto om du skulle kjøpe DLC til det amerkianske spillet f.eks. Jeg har gjort dette med Resident Evil 5. Funker som bare fankern.

Lenke til kommentar

Stemmer det, Ky_kun, men i det siste har det blitt problematisk å kjøpe ting fra amerikansk PSN. Ryktes om at det har blitt sperret for oss. Siste jeg kunne kjøpe noe der problemfritt var i sommer, vet flere som har samme problemet. Se feks http://vgd.no/kultur-og-fritid/spill/tema/1597829/tittel/problemer-med-us-psn-konto og hva bruker Gringorilla sier; "Fikk vite nå av en "innside"-kompis at Sony har endret EULAen slik at man ikke lenger kan bruke amerikanske kontoer i Europa.". Vannvittig irriterende.

I hvertfall, trådstarter. Jeg kan bekrefte at spill fra andre regioner fungerer problemfritt. Er det online-spill, så gjør litt research slik at du er sikker på at du kan spille på samme server som vennene dine og liknende. Enkelte spill som kobler til servere fra sin egen region og slike ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer det, Ky_kun, men i det siste har det blitt problematisk å kjøpe ting fra amerikansk PSN. Ryktes om at det har blitt sperret for oss. Siste jeg kunne kjøpe noe der problemfritt var i sommer, vet flere som har samme problemet. Se feks http://vgd.no/kultur-og-fritid/spill/tema/1597829/tittel/problemer-med-us-psn-konto og hva bruker Gringorilla sier; "Fikk vite nå av en "innside"-kompis at Sony har endret EULAen slik at man ikke lenger kan bruke amerikanske kontoer i Europa.". Vannvittig irriterende.

I hvertfall, trådstarter. Jeg kan bekrefte at spill fra andre regioner fungerer problemfritt. Er det online-spill, så gjør litt research slik at du er sikker på at du kan spille på samme server som vennene dine og liknende. Enkelte spill som kobler til servere fra sin egen region og slike ting.

Det visste jeg ikke. Hadde tenkt å kjøpe mer fra utlandet, men det ser ut som jeg må begrense det litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...