molland Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hei Noen som har tips til bytting av katalysator, hvordan gå fram? Jeg har ikke byttet katalysator på noen bil før, men div eksos deler. Er det en vanskelig jobb? Ser for meg att de boltene, kan være vanskelige å få tak på / løsne? Frode Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Den er jo bare en eksospotte med annet innhold så kan bytte eksos så har du lite og frykte. Lenke til kommentar
molland Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 joda, men tenkte de festene mot magnifoilden / motor (skrives det slik?) der er det 4 bolter som kan se litt vanskelige å få tak i.. To kan være greie å få tak på men det er to til som ser litt værre ut. Er det greiest fra under siden av bilen da kanskje? Frode Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Dette blir som sagt som hvilken som helst annen jobb på eksosen. Er stort sett samma skiten med eksosen, boltene sitter som f***, og kan fort rundes om man ikke er forsiktig. Bruker å være trangt opp mot manifoldflensen, men det skal være mulig å få fatt i alle. Måtte kutte litt mutrer når jeg holdt på, og var satans trangt til tider. Eneste muligheten for å finne ut om det går er å legge seg under å begynne å skru. Lenke til kommentar
molland Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Heisann Igår kveld så fikk jeg faktisk skrudd ut mutterene alt er av, dvs, henger kun i gummi festene nå. Fikk brukt 17 mm fastnøkkel der hvor den var festet. Fortsetter i dag Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå