Gå til innhold

Windows XP 32 bit til windows XP 64 bit?

Kingulf

Anbefalte innlegg

Hei, eg har en ny pc som eg har bygget selv med 8 GB ram.

I tilleg har eg klart å skaffe meg win xp 32 bit, så eg får bare brukt 3.2gb av rammet.

Da lurer eg på om eg kan skaffe Win Xp 64 bit uten at mine filer blir borte osv.

hadde vert veldig fint om noen kunne hjelpe meg her.

Eg liker windows xp MYE bedre enn win 7. Ikke prøv å si at eg burde skaffe win 7, med mindre du vet noe om xp 64 som er dårlig. Det vil eg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner mange som har problemer med spill i XP x64.

Men jo, du bør skaffe deg Windows 7 selv om du liker det dårligere, dette fordi det er fremtiden, og du bør føye deg etter den, folk som deg, men gamlere sitter på Windows 98 i dag, ikke så kult det...

Lenke til kommentar

Det er jo mye kluss med drivere til XP 64bit, og du får XP 64bit kun i Engelsk, ikke norsk.

Og det er jo basert på Windows 2003 Server, så SP2 er den nyeste oppdateringen (mens 32bit XP er på SP3 nå).

Du velger lett windows 7 64bit på en slik ny pc. I alle fall om du skal spille nyere spill.

Lenke til kommentar

Hva annet 64bit OS tenker du på da?

Linux?

Eller Vista? Tenker du på Vista så er jo det en av Microsofts største tabber siden Windows ME, så du velger ikke Vista.

Og da er det jo ingen andre 64bits operativsystemer igjen fra Microsoft, ikke for en desktop pc.

Linux funker sikkert, om du har peil på Linux og har god pc kunnskap. Men du får jo ikke spilt alle de nyeste spillene på Linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...