Gå til innhold

STOR bug i C&C Yuri's Revenge

Anbefalte innlegg

I spillet får jeg ikke spillt hverken skirmish eller over nettverk.

Hver gang jeg starter en skirmish/et nettverks-spill, og begynner å spille, sprenger/dør alle bygningene og unitene mine etter ca 20 sekunder.

Noen som har opplevd noe liknende, eller veit hva jeg kan gjøre for å fikse det? Sinnsykt kjipt å bare kunne spille campaigns.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er ikke direkte cracka.. Først skulle jeg installere RA2 original på denne pc'n, og da klikka setupprogrammet, uansett hva jeg gjorde. Så derfor installerte jeg spillet på en annen maskin i nettverket, og kopierte folderen og "westwood" register entryen over på denne maskina. Så denne maskina spiller med "lovlig" YR key, riktig nok ikke "lovlig" ra2 key, men det er ikke cracka. Spiller med original cd'n i..

Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har original RA2 original-key? I dunno.. :-?

Lenke til kommentar
Spillet er ikke direkte cracka.. Først skulle jeg installere RA2 original på denne pc'n, og da klikka setupprogrammet, uansett hva jeg gjorde. Så derfor installerte jeg spillet på en annen maskin i nettverket, og kopierte folderen og "westwood" register entryen over på denne maskina. Så denne maskina spiller med "lovlig" YR key, riktig nok ikke "lovlig" ra2 key, men det er ikke cracka. Spiller med original cd'n i..

Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har original RA2 original-key? I dunno.. :-?

Kjøp spillet.. bruk ekte CD key til RA2 og det skal nok funke..

og kopiere over på maskina er jo også som og be om feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...