Creperum Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 I spillet får jeg ikke spillt hverken skirmish eller over nettverk. Hver gang jeg starter en skirmish/et nettverks-spill, og begynner å spille, sprenger/dør alle bygningene og unitene mine etter ca 20 sekunder. Noen som har opplevd noe liknende, eller veit hva jeg kan gjøre for å fikse det? Sinnsykt kjipt å bare kunne spille campaigns.. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Er ikke det noe som skjer med de som har pirat-kopierte versjoner? Lenke til kommentar
ratm Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jo, tror det skjer ved noen `no cd cracks`.... leste om det på gamecopyworld.com tror jeg... Lenke til kommentar
Creperum Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Spillet er ikke direkte cracka.. Først skulle jeg installere RA2 original på denne pc'n, og da klikka setupprogrammet, uansett hva jeg gjorde. Så derfor installerte jeg spillet på en annen maskin i nettverket, og kopierte folderen og "westwood" register entryen over på denne maskina. Så denne maskina spiller med "lovlig" YR key, riktig nok ikke "lovlig" ra2 key, men det er ikke cracka. Spiller med original cd'n i.. Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har original RA2 original-key? I dunno.. :-? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Spillet er ikke direkte cracka.. Først skulle jeg installere RA2 original på denne pc'n, og da klikka setupprogrammet, uansett hva jeg gjorde. Så derfor installerte jeg spillet på en annen maskin i nettverket, og kopierte folderen og "westwood" register entryen over på denne maskina. Så denne maskina spiller med "lovlig" YR key, riktig nok ikke "lovlig" ra2 key, men det er ikke cracka. Spiller med original cd'n i.. Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har original RA2 original-key? I dunno.. :-? Kjøp spillet.. bruk ekte CD key til RA2 og det skal nok funke.. og kopiere over på maskina er jo også som og be om feil. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Husker Yuris Revenge hadde et problem der mange hadde loadingtider på flere minutter når de skulle spille Lenke til kommentar
ratm Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Tror ikke de har noen med cd key'n å gjøre. Instaler spillet, IKKE kopier... Lenke til kommentar
Creperum Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Greia er at den ikke vil installere.. Prøvde på en annen maskin og, samme greia klikker der og.. Når man skal installere original ra2, og trykker på første "next" knapp i installasjonen, klikker setup-programmet.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Grunnen til at alle bygningene sprenges er cd crack ting. Legg inn spillet fra orginale cd`er, ikke kopierte, bruk rett cd key. Er nesten 100 % sikker på at du ikke bruker orginale cd` er og key. Kan få kjøpe hoss meg, har RA2 og Yuris revenge..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå