Cleaf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Heisann. Jeg er på jakt etter en ny bærbar maskin med litt mer kraft enn hva min Macbook Pro kan gi meg, jeg har ikke lenger bruk for den lange batterilevetiden som var hovedsaken til å kjøpe Macen i første omgangen, og ønsker nå bedre ytelse. Maskinen vil være på siden av min skolepc og stasjonære maskin, den kommer til å brukes for det meste til spill som tyngste oppgave. Spillene vi snakker om er i hovedsak World of Warcraft, så en god CPU og RAM er viktig, det blir også en del Borderlands og kanskje litt Left 4 Dead 2, hadde et stille håp om å finne en maskin med hd 5850 / 5870, da disse virker som det beste valget til rundt 10k. Budsjettet vil være avhengig av hva jeg kan få for min Macbook Pro og det kan plusses på opptil 3k utenom hva jeg får for den. Høy oppløsning (1920x1080) er en fordel, men ikke et must, vil at maskinen helst skal være 15-16". Her er Macbooken vi snakker om: Model Identifier: MacbookPro5,3 Skjerm: 15" CPU: Intel Core 2 Duo t9600 2,8ghz RAM: 4gb 1066mhz GPU: geforce 9600m gt og 9400m Kjøpt: August 2009 omtrent (har ikke kvitteringen foran meg i skrivende stund). Var den kraftigste versjonen av mid-2009 15" modellene. Nypris: 18990,- eller 17990,-, husker ikke helt. Liten bulk på venstre del av skjermbezelen, legger ikke merke til den før man stirrer på den. Har iallefall original emballasje og kvittering fra eplehuset i bergen, antar det gir litt pluss når man skal selge. Hvor mye tror dere en realistisk pris vil være? Har sett litt rundt på maskiner som ASUS G73, men den er for stor, leste at den kommer med egen laptop-bag fordi den ikke passer i en vanlig bag, og da er den ikke av like stor interesse. Vil ikke at maskinen skal bli så altfor varm heller. Beklager for rot... Takker på forhånd for svar. Endret 17. september 2010 av Cleaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå