Gå til innhold

Kjøp av nytt headset til ca 700-1000,-


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt å skaffe et nytt headset snart men er litt i tvil om kas eg bør gå for. Prismessig tenker eg rundt 700-1000 kr. Blir i hovedsak brukt til spill, men er en stor bonus at det duger til musikk og film og. Har sett litt rundt og lest diverse tester og foreløpig har eg komt fram til disse tre:

 

SteelSeries 7H USB

 

Sennheiser PC 333D

 

Corsair Gaming Audio Series HS1

 

Hadde i utgangspunktet bestemt meg for Steelseries 7h, men kom nylig over dei to andre som ser ganske lovende ut. Dei er visst helt nye så det er vansklig å finne tester av dei, men det er jo to ganske solide merker. Eg trenger altså hjelp til å bestemme meg for kas eg skal gå for, men om dere veit om noken andre tilsvarende som vil vere et bedre kjøp så kom gjerne med forslag :)

Endret av rakfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligg langt unna G35 hvis du bruker Win 7 x64. De har ikke oppdatert driverne på over et år, og de eksisterende er latterlig dårlige. Jeg hadde massive runder med krasj i skjermkortdrivere samt blåskjermer på helt ny maskin, og alle problemer gav seg det sekundet jeg avinstallerte driverne til G35.

 

Klarer du å skremme opp litt mer penger (og ikke trenger USB) kan jeg anbefale Sennheiser PC 360.

 

Skulle jeg hatt headset til USB ville jeg lett prøvd Corsair sitt nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...