Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

omskjært, men ikke ett fint resultat

Gjest ekkel_tiss

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel_tiss

Hei.

Når jeg var liten ( tror det var 1. klasse ), så tok jeg å omskjærte meg ( eller, mamma dro meg med til legen, men det var så ille at jeg brukte ca.5-10 min. hver gang for å pisse, så stram var den! ).

nå er jeg 16.

Men det som er, er at resultatet har ikke blitt fint.

har noen muslimer i klassen som har også omskjært seg, men de har ett rent og fint resultat.

Jeg derimot har klumper etter operasjonen.

også sånne små hull som fungerer helt likt som kviser bare at de renner ikke ut for det hvite...

''staken'' min ser rett og slett helt fucked up ut :/

tenk om jeg snart får meg dame eller no, og hu vill suge meg.

Hvordan skal jeg forklare at jeg er omskjært?

har dere noen egen erfaringer rundt dette.

og de første gangene, vill jeg ikke komme da siden jeg er omskjært?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt helsesøster på skolen eller en på nærmeste Helsestasjon for ungdom. Snakk med dem om det. Å ta det opp med dine foreldre, si du er misfornøyd med resultatet, er også noe du bør tenke på, men uten å anklage dem helst. Mest sannsynlig fikk de jo deg omskjært fordi de mente det var det beste siden du hadde problemer med å tisse.

Er ikke annet å forklare med at du hadde uvanlig stram forhud og var nødt til å bli omskjært for å i det hele tatt kunne tsse normalt (medisinske årsaker). Case closed.

Omskjæring på gutter har ingen negativ innvirkning på den seksuelle tilfredsstillelsen eller oppnåelsen av orgasme så lenge det er gjort relativt korrekt.

Det er jo glans penis (penishodet) som i hovedsak stimuleres under samleiet, og det er jo bare forhuden som er skåret vekk, så burde være no worries there :)

Men kan godt være det ikke blir noen orgasme uansett, siden de ter første gang ;)

Om utseendet til penisen din plager deg veldig kan du jo drøfte muligheten for en kosmetisk opperasjon på den, om det gjør deg deprimert eller lignende kan man til og med få støtte av staten!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du får det dekt. Når jeg kræsja på sykkel å rev opp pungen min så måtte jeg sy 23 sting der nede.. Det ble ikke et fint arr for å si det sånn. Så fort alt var grodd fikk jeg muligheten til å få det skjært opp igjen så jeg fikk et finere arr, men faen heller. Eneste forskjellen er at den er litt "skeiv" men synes ikke hvis du ikke tenker på det.

Ganske fin skjekkereplikk da;" bli med meg hjem å se på arret mitt eller?"

Skjekk det opp! Si at du er misfornøyd med opperasjonen og spør om mulighetene til å få det dekt.

Lenke til kommentar

Første du må gjøre er å ta deg en tur til fastlegen din og forklare problemet. Mest sannsynlig vil han da bestille ny time hos deg på nærmeste sykehus. Dette koster nok ingenting (hør med legen din), men du må nok beregne noe ventetid for å komme inn å få det fikset.

Lenke til kommentar
Gjest ekkel_tiss

Ok, har vært hos legen.

har forsinka pubertet så han har sendt meg videre til a-hus for noen prøver osv.

han så at når jeg begynner å komme litt mere ut i puberteten og når den vokser til litt så kan jeg komme tilbake om jeg ikke er fornøyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...