toazty Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 skal på konsert i spektrum om ikke så lenge, unummerert ståplass, men det står plassnr : 700 og 701 venner av meg skal også og de har 3000 og oppover, er det slik at vi kan møtes når vi er kommet inn å stå sammen? vi må også gå i forskjellige innganger, er dette også noe som enn MÅ eller kan enn egentlig velge , slik at alle kan gå samlet ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ståplassene i Spektrum er bare hele gulvet, et digert firkanta område foran scenen, så om dere kommer inn forskjellige innganger har det ingenting å si. Går ikke an å komme opp til sitteplassene fra gulvet, er en 3 meter høy vegg opp til sitteplassene. Endret 17. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) ok.. men da skal jeg nok klare meg , så lenge jeg finner de andre.. noen som vet om navnet på selve billetten har noe å si? ikke mitt navn som står på dem Endret 17. september 2010 av toazty Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Navnet på billetten har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 du kan også gå i samme inngang som kompisene dine. Jeg har sett at de har stoppet folk som går i feil inngang før, men selv har jeg gått inn en annen inngang enn den som står på billetten min mange ganger. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skal ikke være noe problem å gå inn en annen inngang en det som står på biletten. Alle kommer til samme område. Er bare for å fordele folk utover alle inngangene. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 ok.. får se hvordan det går.. noen som vet om det er alkohol servering under slike konserter? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Har vært det når jeg har vært der før. Men det var alltid sånn 30 stk i kø. Endret 24. september 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Et eget område på stage left i salen hvor det selges alkohol. Her må man selvfølgelig vise legitimasjon på 18 år for å komme inn. Køene varierer, noen konserter er det lite kø mens på andre er den altfor lang. Hvilken konsert skal du på? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 lady gaga... får håpe det er fullt av 16 åringer der, så kanskje det ikke blir så lang kø.. for alkohol trenger jeg den kvelden for å se på hun\han synge.. kun øl og cider det går i da? ikke noe vodka redbull eller gin&tonic ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå