Gå til innhold

problem med kazaa!

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk,eg slte med kazaa.Eg får ikke koblet meg opp.eg har cabel internett fra upc.Rekner med jeg må stille på noe en plass,men vet ikke hvor?Brukte det tidligere her,og da stilte jeg ikke på noe spesielt.Ellers funker alle nett programmene mine fint.Det er nok proxy serveren som lager en blokk,kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe,jei måtte lo :lol:

Er det bare meg, eller er dette det beste eksemplet på dårlig norsk her i forumet?:)

Det er et fast uttrykk da. :)

Ikke for å bumbe,men jeg er forsatt stuck her,så vist noen har noe mer fornuftig,en alt det "off topic" som er komt til nå :) ?

Hva menes med passiv mode?JDen kobler seg opp på web ,men jeg får ikke søke eller laste ned.Den står på connect,men jeg vet ikke om den er oppkolbla,eller hele tiden prøver å koble seg opp.

Lenke til kommentar

hvorfor i all verden tror folk at selv om man laster ned kazaa lite så er det ikke spyware i den. det er bare tull. det har jeg ment hele tiden, kazaa er noe tull, har mere trua på noe annet som f. eks Limwire, Winmx, .o.l kanskje pga at kazaa er så populært kanskje det er derfor at det kommer så mye trussler mot kazaa, og reklammering også. vet ikke helt jeg. Kazaa 2.5 har kommet ut nå, men tviler på at den er bedre enn forjengerne. nei, hvis dere absolutt må holde på med fildeling så kan dere jo prøve winmx, eller noe sånt, etter mitt syn så er ikke kazaa trygt i det hele tatt.

faktisk over 2 år siden jeg holdt på med Kazaa selv også.

dette er min mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

winmx er i grunnen bra men det er så mange som bruker det så når du skal laste ned noe, blir du "queued".Å bli queued er som å bli satt på en slags venteliste.Så heller bruk Kazaa Lite. du kan laste ned kazaa lite på www.k-lite.tk

Lenke til kommentar

winmx er i grunnen bra men det er så mange som bruker det så når du skal laste ned noe, blir du veldig ofte "queued".Å bli queued er som å bli satt på en slags venteliste.Så heller bruk Kazaa Lite. du kan laste ned kazaa lite på www.k-lite.tk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...