Bygger1 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei på dere. Er i en "litt" fortvilet situasjon ang registrering av ny Corsair F 120. Bygger min første pc, og er nesten i mål. HK er Asus rampage III. Det har vært mye frem og tilbake med komponenter, men fått satt den sammen tilslutt med et brukbart resultat. Tenkte jeg skulle ha prikken over i`n med en ssd til programvaren. Der stoppet morroa på godt norsk. Sendte ssd tilbake til nettbutikk, men ble testet "ok", og har fått den i hus igjen, og jeg er like langt. Er det noen som vet hva jeg gjør galt, f.eks oppsettet i bios ol.? Har prøvet flere sata innganger, både sata III portene, og sata II uten forandring. Jeg bruker OS Windows 7 64 bit. Kobblet ssd`n til min bærbare pc, med XP, og der funket den med en gang? Så med andre ord, skjønner ikke hva jeg gjør feil, eller ikke gjør. Som dere skjønner, så er jeg veldig takknemmelig for innspill:) Hilsen meg Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ser du den i bios? Hvis ja, sett boot til CD- så det drevet(SSD) og ikke sett inn noen andre lagringsenheter. Eller er OS inne, men du "ser" ikke drevet i min datamaskin? Isåfall høyretrykk på min datamaskin og velg behandle og diskbehandling. Ser du den da? Endret 17. september 2010 av War Lenke til kommentar
Forvalter Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser du den i bios? Hvis ja, sett boot til CD- så det drevet(SSD) og ikke sett inn noen andre lagringsenheter. Eller er OS inne, men du "ser" ikke drevet i min datamaskin? Isåfall høyretrykk på min datamaskin og velg behandle og diskbehandling. Ser du den da? Takk for svar. Tok " litt " tid før jeg fikk maskinen i gang igjen. Ventet på deler. Men svar på problemet som er løst, vet jeg ikke. Men med veldig mange varianter av forsøk, så var ssd funnet av HK. Nå er det bare og lese om overklokking mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå