Gå til innhold

5 stasjonære, hvilken er best? #! PC Kjøpt, 6800kr !#

Anbefalte innlegg

Det er vel bare å google litt det. Ut i fra det som står på komplett:

Realtek ALC888S 7.1 surround. High Definition Audio

Fant feks. dette. Han er værtfall meget fornøyd : ) (Riktig nok fra 07, men har ikke mye å si)

Endret av Slaps'ærn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To ting jeg vil påpeke:

1. Legger du litt ekstra i PSU får du noe som leverer endel mer, og dermed er mer fremtidsrettet mtp. oppgraderinger eller dersom du skulle ønske å ta med deg PSU videre når du en gang bytter ut maskinen.

2. Vil trekke frem igjen homeplug. Du får et greit kit (2 stk) hos Komplett for 500 kr for tiden, noe som neppe er særlig mye dyrere enn et hvilket som helst WLAN-kort. Det er snakk om kablet nettverk via strømnettet, og du unngår i mye større grad pakketap og høy ping som ofte kan være problematisk med WLAN, samt eventuelle tilkoblingsproblemer dersom du har opplevd slikt.

Lenke til kommentar

Ok, så etter navn på lydkortet men fant det ikke, takk.

srbz: Ja, du har helt sikkert rett angående PSU, men ett sted måtte jeg sette grensa.

Hadde kanskje vært mer fornuftig å gjøre pcen mer framtidsretta, men jeg har en følelse av at jeg kommer til å slite ut denne i 5-6 år uten å gidde å oppgradere den, før jeg kaster den også.

Min interesse for spill bruker å dale nedover i takt med at pcen blir gamlere og mer utdatert, til slutt bruker jeg den bare til surfing :p

Jeg prøver det gamle nettverkskortet først, så får jeg vurdere homeplug hvis det funker dårlig. Men skal uansett flytte til en annen by om ett år, så jeg gidder kanskje ikke å begynne med denslags nå.

Uansett så får dere ha takk for all tid og hjelp dere har gitt meg, så satser vi på at jeg får sløst bort en del studietimer på spilling framover :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...