Mr. Zero Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei! Ligger det i norsk kultur at vi må ut å feste, drikke og røyke for å få oss dame? Det virker sånn i mine øyner... Hva mener dere? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det hjelper hvertfall ikke å sitte inne.. du må ut. Men du må ikke være på en fest å røyke/drikke u name it.. for å få dame. Kan fint møte jenter i parken, på gata, skolen etc.. Men jeg er enig at det kan virke som at du må feste for å få dame.. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheWankership Skrevet 17. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. september 2010 Ja du må ut. Du må tilogmed nyte rusmidler. Verden er hard. Men fitta er myk 36 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nei, du må ikke røyke eller drekke for å få deg dame:P Har gjort det men noen i fylla, men er ikke noe særlig egentlig:P Jeg møtte for eks en i dag som er utrolig søt! Å hu har jeg ikke møtt på fylla:) Syntes det som regel er best sånn:) 2 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kommer jo litt ann på alderen, men ofte er det sånn at man møter en jente man liker, så avtales man å dra på et vorse/fest sammen, da blir det litt tryggere. Man er flere mennesker og alkohol, løser opp stemningen litt. Men det er ikke alltid sånn. 1 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Nordmenn er stive og kjølige overfor fremmede. Samtidig er det mange som VIL ha kontakt med fremmede, typisk med eksemplarer av det motsatte kjønn. Og tro det eller ei, dette gjelder jenter så vel som gutter. Siden dette er en felles målsetning som er vanskelig å nå for oss nordmenn, har vi innrettet kulturen vår slik at vi drar ut i helgene og drikker alkohol. Alkoholen tiner nemlig opp kalde norske sinn, slik at vi kan ta kontakt med hverandre selv om vi ikke kjenner hverandre fra før. Nesten alle mine romantiske bekjentskaper er gjort i promille, og det er pokker ikke vanskelig å finne interesserte jenter på byen; jeg traff forresten min kjære en sen og fuktig kveld... Og jeg tror ikke jeg er noe unntak. Hadde alle vært avholds, hadde andelen single i Norge vært skrekkelig høy. Men likevel er man ikke dømt til å være singel hvis man ikke drar ut på byen. Overalt hvor man omgås jenter kan man være heldig og finne "den rette," og jenter kan du treffe på så mange måter - foreningsarbeid, organiserte hobbyer, idrett osv. Men ut må du - på en eller annen måte. Så det er bare å sette i gang, kom deg opp av sofaen og UT. Lykke til! 3 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du må ikke ut. Prøv nettsjekking! 1 Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Personlig traff jeg damen min ved tilfeldighet via en venninne, ble kjent med henne gjennom samtaler over msn og derfra utviklet det seg til et forhold over et halvt års tid. Kan snart feire 2-årsjubileum! Så man trenger ikke dra på byn, men er enig i at det er mer unntaket som bekrefter regelen. Har holdt meg avholds til jeg ble 18 år, og har truffet svært lite damer ellers, mens jevnaldrende som har festet og drukket har hatt opptil flere partnere alt. Om dette er positivt eller negativt skal jeg ikke si noe om, men tror nok at man har lettere for å få seg dame om man går ut i helgene ja Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 match.com? Neida, spørru meg så må man ikke ut, har aldri hatt sukksess på utesteder, men nytelse av rusmidler og feks en privat fest er gull Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du må ikke nødvendigvis ut på byen, eller dra på fester o.l. Det holder å dra til matvarebutikken, gymen eller andre steder hvor det kan være mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Petter Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er det noen her som ærlig talt kan si at de har fått seg dame på matvarebutikken? 4 Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kona fant meg på Nettby Så NEI du trenger ikkje å gå ut for å finne deg ei dame 1 Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ja du må ut. Du må tilogmed nyte rusmidler. Verden er hard. Men fitta er myk Verden er ikke hard, bare i Norge det er vanskelig å få kontakt med fremmede jenter i edru tilstand! Du må ikke ut. Prøv nettsjekking! Funker nettsjekking da? Tviler litt på det ass. Er det noen her som ærlig talt kan si at de har fått seg dame på matvarebutikken? Har noen fini seg dame på butikken da? Kona fant meg på Nettby Så NEI du trenger ikkje å gå ut for å finne deg ei dame Haha! Var dere "fjortiss" på den tida eller?! Neida, nettby virker bare som et sted for fjortisser! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ligger det i norsk kultur at vi må ut å feste, drikke og røyke for å få oss dame? Om du søker en uintelligent, billig kjerring er nok dette veien å gå. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Ligger det i norsk kultur at vi må ut å feste, drikke og røyke for å få oss dame? Om du søker en uintelligent, billig kjerring er nok dette veien å gå. Hvor ellers kan vi finne da? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Profilerte skoler, musikersammenkomster. Men er noe smart fisk ute på nettet også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du må ikke, per definisjon. At sjansen vil øke med sånn ca. 10.000 % hvis du gjør det, er en annen sak. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ligger det i norsk kultur at vi må ut å feste, drikke og røyke for å få oss dame? Om du søker en uintelligent, billig kjerring er nok dette veien å gå. Ahh, så du mener at alle damer mellom 18-30 år er billige, uintelligente damer fordi de drar på utesteder i ny og ne... Fantastisk, og vi ønsker lykke tiL! Lenke til kommentar
G Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du må ikke ut. Prøv nettsjekking! En fordel med "ansikt til ansikt"-dating, er at en ser hva en får, ihvertfall det som vises på utsiden. Nettsjekking kan gi mye rare resultater. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du må ikke, per definisjon. At sjansen vil øke med sånn ca. 10.000 % hvis du gjør det, er en annen sak. Å, får jenter ølbriller også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå