j0pp Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Your map [maps/de_dust2.bsp] differs from the server's Kan noen hjelpe meg? Jeg har søkt på netta de sier er jo bare å sletta den filen på cs mappe men finner den ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenge siden sist jeg har spilt cs har bare lyst til å spille litt igjen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjører du lovlig versjon via Steam? Gjelder dette alle servere? Det som er greia er at det er et annet map med samme navn [de_dust2.bsp] på serveren som er anderledes enn det du selv har. Gå til: C:/Program Fles/Steam/Steamapps/DinBruker/counter-strike/cstrike/maps, let frem til "de_dust2.bsp", om den eksisterer, så bytter du bare navn eller sletter den. Om det forsatt ikke fungerer, så er det de på serveren som må oppdatere mappet. Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Ja jeg kjører lovlig version via steam og dette gjelder også på alle servere. Hmmm har prøv å lette etter de_dust2 map på cstrike mappe men finner den ikke der. Jeg har da liksom lyst til å spille på cache server har prøv å google på hva som kan være årsaken til probleme men finner ikke noe svar på hva jeg kan gjøre. Ser ut som som jeg får vel bare leve med d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå