LuringenOo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I starten på en trening (hockey), samlet hele laget vårt seg foran taktikktavla. Treneren vår dro frem telefonen og leste høyt: "Denne meldingen fikk jeg i fra ***** i går kveld: Elsker deg pus, kommer alltid til å elske deg. Du er perfekt. Oss to for alltid <3" Meldinga skulle naturlig nok ikke til treneren, men til dama. Og ja, treneren vår er ganske rå. 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 haha, genialt! Hvilket lag spiller du på? Og alderstrinn? Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 haha, genialt! Hvilket lag spiller du på? Og alderstrinn? enga, u19. Var forøvrig ikke jeg som sendte feilmelding, men en lagkamerat. Ser at dette ikke kom fram Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 haha, genialt! Hvilket lag spiller du på? Og alderstrinn? enga, u19. Var forøvrig ikke jeg som sendte feilmelding, men en lagkamerat. Ser at dette ikke kom fram Haha, småflaut da (ski, u17) Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En kollega av meg hadde kranglet med kona, de var i ferd med å finne ut av problemene når han skulle sende en sms om makeup sex. I stedet for å sende den til kona, så klarte han å sende den til alle nummerene han hadde i kontaktlista. (Jeg tror det var en gammel Nokia telefon som hadde den funksjon at en kunne sende til alle) 1 Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Satt på do på jobben, og dametoalettet er vegg i vegg til sjefen sitt kontor. Jeg var veldig dårlig i magen kan du si, og klarte ikke å gjøre meg skikkelig ferdig.. så skulle sende denne til typen, men havnet selfølgelig opp til sjefen som satt på kontoret: Årh.... drit vondt i magen, og det er skikkelig lytt inn til sjefen sitt kontor. Håper han ikke hører alt!! 5 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Skulle sende en melding til en kompis, og den havna selvfølgelig hos mamma; "Hvor mye kosta pipa di?" 1 sekund etterpå ringte mamma meg, kan tro jeg fikk litt smånoia da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå