Gå til innhold

Feilsendte SMS V.2

Diskutant

Anbefalte innlegg

I starten på en trening (hockey), samlet hele laget vårt seg foran taktikktavla. Treneren vår dro frem telefonen og leste høyt: "Denne meldingen fikk jeg i fra ***** i går kveld: Elsker deg pus, kommer alltid til å elske deg. Du er perfekt. Oss to for alltid <3" Meldinga skulle naturlig nok ikke til treneren, men til dama. Og ja, treneren vår er ganske rå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kollega av meg hadde kranglet med kona, de var i ferd med å finne ut av problemene når han skulle sende en sms om makeup sex. I stedet for å sende den til kona, så klarte han å sende den til alle nummerene han hadde i kontaktlista. (Jeg tror det var en gammel Nokia telefon som hadde den funksjon at en kunne sende til alle)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Satt på do på jobben, og dametoalettet er vegg i vegg til sjefen sitt kontor. Jeg var veldig dårlig i magen kan du si, og klarte ikke å gjøre meg skikkelig ferdig.. så skulle sende denne til typen, men havnet selfølgelig opp til sjefen som satt på kontoret:

Årh.... drit vondt i magen, og det er skikkelig lytt inn til sjefen sitt kontor. Håper han ikke hører alt!!

:blush:

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...