Populært innlegg Arinomi Skrevet 2. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. november 2010 (endret) En gang satt jeg og kjæresten og tekstet. Hun hadde ikke penger på kortet, så hun skrev fra datamaskinen. Etter en stund gikk hun tom for gratis sms fra hennes nummer, så hun brukte moren sin sitt. Det funket jo greit, så lenge jeg ikke sendte direkte svar, men svarte til hennes nummer. Så diskuterte vi hvor mange kondomer hun hadde, i forhold til hvor mange pakker med glidemiddel hun hadde (hun er glad i analsex. Beats me, men jeg klager ikke.) Jeg skulle nemlig besøke henne om et par dager, og da var det interessant å vite hvor mange runder i halmen det eventuelt kunne bli. Så etter at hun hadde skrevet at hun hadde 48 kondomer og 12 pakker glidemiddel, ble jeg vel ivrig og svarte med en gang tilbake: "Så hvert fjerde knull blir i rumpa! " Dette sendte jeg til morens nummer, og dermed også telefonen hennes... Edit: Faen, dobbel. Endret 2. november 2010 av Arinomi 38 Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ler så jeg griner, den der var bra Lenke til kommentar
Populært innlegg Sitronsaft Skrevet 1. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2010 Arinomi En god venn av meg liker veldig godt å gå inn på min mobil og sende meldinger fra den til folk. En klassiker er "Kan ikke du og pappa ha sex i kveld?" til min mor. Alltid like hyggelig å spise middag den dagen. 22 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel... var en litt kjip en for noen dager siden Skulle låne ett 18+ spill av en venn skrev "Husk å putte det i +7 eller +12 cover. Mamma klikker hvis hun ser det er 18" gjett hvem jeg sendte det til... 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Fetteren din? 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvilket spill var det snakk om? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) nei, mamma Skjønte det, da! Endret 3. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Et saftig MMSbilde av meg som skulle egentlig til daværende dame, men den havnet hos ei veninne. Ho skjønte jeg sendte feil. husker ikke hvilken mobil jeg brukte den tiden der, men sendte MANGE feilmeldinger den tiden pga av den. Sånn typisk sist mottatt er øverst på lista, og så skal man sende rakst melding og trykker for kjapt. Lenke til kommentar
W1n5t0n Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 En kompis sku låne facebooken min for en eller annen teit grunn, så jeg sendte passordet på sms. Som navnet på dette forumet sier så ble den feilsendt og havnet hos eksen min som jeg hadde nylig vært utro mot.. Hevngjerrig kjerring sier jeg bare. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pasient Skrevet 16. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2010 En kompis sku låne facebooken min for en eller annen teit grunn, så jeg sendte passordet på sms. Som navnet på dette forumet sier så ble den feilsendt og havnet hos eksen min som jeg hadde nylig vært utro mot.. Hevngjerrig kjerring sier jeg bare. Haha! Karma... 10 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ingen som har sendt feil meldinger da? Artig tråd 2 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kan ikke huske det har skjedd meg, ihvertfall ikke noe som er verdt å nevne her. Men, hendte søskenbarnet mitt forleden. Han sitter i sofaen og tekster med dama, plutselig kikker han opp mumler for seg selv "faen.." Jeg spurte mest på kødd: "Sendte du grisemelding at sjefen nåa?" Han kikker rart på meg og sier, "hvordan i helvette visste du det?!" Han var passe flau når han kom på jobb dagen etter. Fikk desverre ikke høre hva sjefen hans svarte. 1 Lenke til kommentar
Fosse1 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Søstera til dama maste lenge om at jeg skulle fri til dama, og etter litt kjøpte jeg ring da... Så den kvelden skulle jeg på byen, og tenkte jeg skulle sende melding til svigerinna mi og fortelle at jeg hadde handlet ringen og skulle fri til henne på mandagen... Den sendte jeg feil til dama Hun svarte bare: Ja, vil gifte deg med meg surrekoppen min Å så over til det flaueste jeg har opplevd ... var vel kanskje 14 år, hadde ei jente jeg sendte mye med, skulle da sende bilde av min edle del.. den kom til MAMMA !!! jeg greide ikke se på henne på lenge !! Nesten flaut ennå, 8 år senere !! 6 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hun hadde 48 kondomer og 12 pakker glidemiddel nymfoman eller det er ganske mye kondomer og glidemiddel for en person :!: 2 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Enkeltpakker Og ja, vi er glade i sex Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 What, vi har en remapose med gummi og gli liggende. Halvfull, ca. Bruker forsåvidt relativt lite av det, siden vi har vært sammen "en stund". Etter historien på forrige side har jeg lite å komme med sånn av de spenstige typene meldinger, men nå hender det seg titt og ofte at meldingslisten er litt treg til å oppdatere seg, så jeg trykker på meldingssamtale nr 3 (touchskjermtlf), får opp noe som ser ut som "Per" som jeg skal sende melding til, men så oppdaterte listen seg rett før jeg trykket, så etter 0,5 sekunder står det at det er "Pål" istedet. Noe jeg ser ETTER at jeg har trykket send. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 hun hadde 48 kondomer og 12 pakker glidemiddel det er ganske mye kondomer og glidemiddel for en person :!: Litt over 300. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slitenkæll Skrevet 10. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2011 Vis ikke jeg hadde hatt sex, så hadde nok jeg klart og spart opp endel kondomer også.. 25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå