Diskutant Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) sendt noen sms veldig feil, som du har angra kraftig på? jeg klarte å spørre pappa om vi skulle gjøre det ikveld.. Alle liker flaue meldinger, så om det var flaut, så kan du godt skrive ned! Mos på! Endret 18. september 2010 av diskutant 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutert Skrevet 17. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. september 2010 Drømte om en kompis av broren min, og klarte å skrive denne meldinga i ørska: "Du har så fin rompe". Våknet opp med 3 ubesvarte anrop fra fyren, og en ikke så hyggelig melding fra broren min. FML. 13 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har sendt et par tilbud om blandt annet massasje til en dame i Kristiansand. Gadd aldri å lete frem i kontaktlisten de nummerene jeg husket i hodet, deribladt min eks. Da ble det noen feiltrykk i ny og ne når jeg skrev inn nummeret. Svarte også "Gleder meg til å komme hjem og spise deg til dessert" til samme dame i stedet for eksfruen en gang. Ikke fått svar på noen av de... Like greit egentlig Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har en tendens til å sende melding med SALDO til kompisen min i stedet for kontofonen. Får av og til noen morsomme svar tilbake. Holdt på å sende en melding til nåværende eks. i stedet for ei venninne jeg sendte meldinger med. Meldte med begge samtidig og var litt rask. Hadde tatt seg ut å sendt feil der ja. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 18. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. september 2010 Hadde hjemme alenefest engang, hadde rydda alt og gjort alt så fint som bare det, eneste skaden som hadde skjedd var ett veggbilde som var knust som jeg fjernet. Når muttern kom hjem var a så fornøyd med at jeg ikke hadde fest, helt til dama sendte melding og spurte om muttern hadde merket at bildet var borte. Jeg svarte " hun har ikke merket noenting " og sendte den til muttern istedet for dama... 17 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 å hva sa mamma da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) anyone? Endret 21. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sendte nattamelding til mams i en alder av 13-14, som gikk noe slik: "Natta pus, er glad i deg." Det var ikke min feil, men mobilen min som gikk sheis. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 (endret) haha det gjorde jeg også rundt den alderen.. men jeg sneik meg ned i stua og sletta meldingen før hu las den dagen etter Endret 20. september 2010 av diskutant 5 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 å hva sa mamma da? Ikke så mye,men hvis blikk kunne drepe.... Klarte å ro meg vekk med at jeg hadde klaska døra inn i bildet så det knuste. Var verre helga etter dog, litt Off topic, men da var det fest igjen og denne gangen hadde vaska og rydda helt perfekt, ikke ett eneste spor etter fest... Helt til strømmen selvfølgelig gikk søndagskvelden... Muttern skulle tenne opp telys og da var telysholderne fulle av sprit fordi det var tomt for shotteglass på festen... Ble en stund til jeg var hjemme alene igjen da 6 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Haha, jeg var hos to veninner, og skulle sms-spame hu ene, så sender jeg til det nummeret jegh ar på henne på kontaktlista, og etter 30 sms inseer jeg at det er feil nummer. Turte ikke ta telefonen da.. :angel: Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skulle sende til en kompis, men sendte uheldigvis til mamma: "Hvis du ska innom en butikk elno. Kan du kjøpe snus for meg? Helst nick&j. " Svar tilbake: "Fint, Herman." Følte meg skikkelig på trynet da! Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 21. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Vel... er to ganger jeg husker å ha sendt feil. Den ene ganske mye verre en den andre. Den første, og ikke fult så ille skrev jeg noe sånt som: "Gidder du kjøpe en 6pack med øl til meg? Har fiksa resten selv" Den skulle til broren min. Sendte feil til pappa. Jeg var 14. Det var litt ille på den tiden. Den andre derimot, som jeg ser på noe som verre, var for 1-2 mnd siden. Er 2 venninner av meg med samme navn. La oss si Kari. Bare for å ha et navn. Den ene (Kari 1) er en veldig god venninne-venninne av meg. Og ikke noe mer enn det. Den andre (Kari 2) er en jeg holdt på med en god stund. Men da denne meldingen ble sendt var det vel litt etter flammen hadde gått ut, kan du si. Iallefall. Kari 2, som jeg hadde holdt på med tidligere - spurte meg om jeg ville komme å sove hos henne den natta. Dette synes jeg var litt... rart. Men iallefal. Det var sent, og det regnet. Var tungvint å komme seg til Kari 2. Sendte en melding til Kari 1 der jeg forklarer at hun plutselig lurte på om jeg ville sove der. Etter litt frem og tilbake endte det med at vi køddet om at det var en overnattingstur kun for sex, men at jeg ikke gadd å dra på grunn av regnet. På grunn av dette, klarte jeg å sende følgende melding (nesten. gjenforteller det jeg husker) til feil Kari (Altså Kari 2, hun jeg holdt på med tidligere, ikke Kar 1, som er venninne): "Tror ikke jeg gidder å dra. Først må jeg gå 20 minutter i regnet til bussen, så må jeg betale for den jævla bussen - fordi busskortet mitt er borte. Deretter må jeg gå 30 minutter til i regnet, fordi hun bor i ødemarka for faen. Og alt det for å kanskje få seg noe? Trukke det gitt. Hun er ikke så fin heller." Ouch. Vet ikke hvor lett det var å skjønne den siste der. Men det svei iallefall. Endret 21. september 2010 av Ajaco 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 21. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg og en kompis hadde en greie med å sende SMS til hverandre med dobesøk, gjerne mens vi var på jobb. Greide da selvfølgelig en gang å bomme med et navn i kontaktlista og sende til ei dame jeg hadde rota med tilfeldig ... tja, et par ÅR tidligere og ikke hatt kontakt med siden da. Meldingen lød så flott: Nå sitter jeg og bæsjer for xx kr timen. Huhei hvor det går! Yeh. Svaret hennes, noe omtåket (dette var mens jeg jobba nattskift også, så klokka var sikkert rundt 2-3 på natta): Fint å høre! Lenge siden sist, går det bra med deg ellers også? (eller lignende) Ikke så spennende svar, igrunn. Endret 21. september 2010 av Leo_Khenir 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Valkyria Skrevet 21. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2010 Har en fin en her: I vår da jeg var i militæret, og vi var på besøk på Rena Leir i 2 uker hadde de ikke plass til å la oss sove på kaserner, så vi måtte sove i telt på plenen. Vi driver å prater sjit i teltet når vi skal legge oss i vel en time, da nestlagføreren vår som har vært stille i en stund plutselig bryter ut: "NEEEEEI!!! FAEN!! Skulle sende godnattmelding til damen, men sendte den til sjanten vå istedetfor!" Vi lo, og spurte hva som stod der. (husker det fremdeles ordrett i hodet) "Neimen godkveld min nydelige. Ville bare sende en hilsen fra Rena og si at jeg elsker deg" Sjanten viste den til alle andre befal som var tilstede i klasserommet der befalet sov. Så sendte han meldig tilbake "Ok... mulig jeg har gitt deg feil inntrykk de siste månedene" 52 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 boing Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 og eeenn BUMP! overlev? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har aldri sendt feil. Har bare sendt tomme SMS fra lomma til en jente øverst i telefonboka. Jeg tror hun tror jeg er en psykopat. 6 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 er du ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå