Gå til innhold

Feilsendte SMS V.2

Diskutant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sendt et par tilbud om blandt annet massasje til en dame i Kristiansand. Gadd aldri å lete frem i kontaktlisten de nummerene jeg husket i hodet, deribladt min eks. Da ble det noen feiltrykk i ny og ne når jeg skrev inn nummeret.

Svarte også "Gleder meg til å komme hjem og spise deg til dessert" til samme dame i stedet for eksfruen en gang. Ikke fått svar på noen av de... Like greit egentlig

Lenke til kommentar

Har en tendens til å sende melding med SALDO til kompisen min i stedet for kontofonen. Får av og til noen morsomme svar tilbake.

Holdt på å sende en melding til nåværende eks. i stedet for ei venninne jeg sendte meldinger med. Meldte med begge samtidig og var litt rask. Hadde tatt seg ut å sendt feil der ja.

• Liker 8
Lenke til kommentar

å hva sa mamma da? :p

Ikke så mye,men hvis blikk kunne drepe.... Klarte å ro meg vekk med at jeg hadde klaska døra inn i bildet så det knuste. Var verre helga etter dog, litt Off topic, men da var det fest igjen og denne gangen hadde vaska og rydda helt perfekt, ikke ett eneste spor etter fest... Helt til strømmen selvfølgelig gikk søndagskvelden... Muttern skulle tenne opp telys og da var telysholderne fulle av sprit fordi det var tomt for shotteglass på festen... Ble en stund til jeg var hjemme alene igjen da :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...