snurre86 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg kjøpre for ikke lenge siden to stk "Samsung Spinpoint F3 (HD103SJ) 1TB" og den ene bråker 10 ganger mer en den andre. Jeg har innstillingene mine i windows slik at harddiskene skal skru seg av etter 10 min uten bruk og når jeg ikke bruker denne harddisken er pcen helt stille og straks jeg bruker denne og den snurrer seg opp brøker pc-en uholdbart mye. Er dette vanlig? Bør jeg reklamere på det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Klarer du å definere hva slags lyd den lager? Siden du har 2 like disker så vil jeg anta at bråket er en indikasjon på at noe ikke er helt på stell med den ene og det skulle være grunn nok for å få den byttet. Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Det er en ujevn summelyd (som om noen ruser en motor) med 1 sekund sterk og 1 sekund svak summing (samt en vine lyd når den spinner opp). Vankelig og legge ord på lyder ... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Lag en reparasjonsordre hos selger. Jeg vil tro at du får godkjent bytte av denne rimelig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå